Tyvärr inte, jag är lika taggad som du om att mitt snälla bukebarn ska komma på ledtrådenE det du? (snälla säg ja så att jag kan börja jobba )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte, jag är lika taggad som du om att mitt snälla bukebarn ska komma på ledtrådenE det du? (snälla säg ja så att jag kan börja jobba )
Tyvärr inte, jag är lika taggad som du om att mitt snälla bukebarn ska komma på ledtråden
Misstänker att vi hamnar i trubbel med BigSanta dåKan vi inte bara låtsas då? Så kan vi släppa det här sen
Nej, jag är någon annans
Är du min?? @_Elly_Tyvärr inte, jag är lika taggad som du om att mitt snälla bukebarn ska komma på ledtråden
Jag tomtade för Cattis_E@mysboll e det du?
Men va faen....Jag tomtade för Cattis_E
Finns flera kvar... suttit med anmälda listan i telefonen och kikat på listan här .. Hjälpte tydligen inteMen om ni tar listan med alla anmälda, jämför med listan på de som är avslöjade, då får ni väl fram er tomte ni som är kvar?
Jag invigde vantarna idag. Jättesköna när man skulle köra rill jobbet och hålla i iskall ratt. Tack!Jag tomtade för Cattis_E
NopeÄr du min?? @_Elly_
Äsch då! Trodde inte det var så många kvar…Finns flera kvar... suttit med anmälda listan i telefonen och kikat på listan här .. Hjälpte tydligen inte
Så kul att höra!Jag invigde vantarna idag. Jättesköna när man skulle köra rill jobbet och hålla i iskall ratt. Tack!
Visste inte hur kallt kontoret skulle vara så högg med dem ifall det skulle bli kallt om händerna här inne också
Tack för fina klappar
@sweepnågon ledtråd för buke att gissa på?
Då gissar jag på dig
Och då har du rättDå gissar jag på dig
Du hade försvunnit på min första lista på tomtar som var kvar så trodde du redan var tagen.Och då har du rätt