jag har inte heller hört något än men tänker att det nog löser sig i slutändan Min tomte har säkert bara lite mycket just nu.Är det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
/ vet hur kaos julen kan vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte heller hört något än men tänker att det nog löser sig i slutändan Min tomte har säkert bara lite mycket just nu.Är det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
Själva idén med paketinslagning är väl att ingen skall kunna gissa vad som är i?
Man KAN alltså verkligen få en hamster i julklappMin mamma gömde klapparna i en låst klädkammare. Normalt sett var det inget jag kollade på eller ens visste om, jag var ju aldrig in där, men ett år lät det därinne på natten så jag smög ner och kollade in - lås hjälper föga när alla vet var nyckeln finns.
Där inne var tre hamsterburar med hamstrar springande i sina hjul. Väl på julafton visste jag att jag skulle få en hamster men det blev åtminstone en överraskning i vilken av de som var min
Använde en väldigt speciellt formad kartong till min brorsons julklapp iår, undrar om jag kan be att få tillbaka den Jag är tyvärr inte där på julafton…Klämma på paket?
Själva idén med paketinslagning är väl att ingen skall kunna gissa vad som är i?
I min familj är det liksom grejen och samma kartonger används år efter år efter år.
"Grattis farfar! I år fick du cykelhjälmen!"
EN HAMSTER!!!Min mamma gömde klapparna i en låst klädkammare. Normalt sett var det inget jag kollade på eller ens visste om, jag var ju aldrig in där, men ett år lät det därinne på natten så jag smög ner och kollade in - lås hjälper föga när alla vet var nyckeln finns.
Där inne var tre hamsterburar med hamstrar springande i sina hjul. Väl på julafton visste jag att jag skulle få en hamster men det blev åtminstone en överraskning i vilken av de som var min
Mitt ligger på en paket central och börjar förhoppningsvis röra sig imorgon.Det måste saknas en massa paket för det är väl 65 som deltar men bara 33 som fått paket.
Jajemen!Man KAN alltså verkligen få en hamster i julklapp
Haha ja, jag tyckte att det kändes passande! Lilla Pluto blev tillräckligt klämd på efteråt iställetEN HAMSTER!!!
Vad kunde passat bättre i denna tråd?! Bra att du inte klämde på dom ändå.
Kanske är så jag ska göra, ge en hamster till dottern...
Det där får en känna sig som en snål-SantaSå många paket Visa bifogad fil 108280
Asch, jag beställde ju en julklapp igår. Det kan vara den, vem vetOoooch nu har jag fått avisering med okänd avsändare! Jag har inte beställt något annat via postnord så jag antar att det är min tomte som varit i farten
Åhhhhhhhh, den har samma färg som min hadeSalig Pluto, julafton -97/98 typ