Secret Santa 2022

Jag har fått när det finns att hämta ut. Kan såklart ha missat något men är rätt säker på att jag inte fick något för Secret Santa-paketet innan dess.
Jag tror det har med inställningarna i appen att göra. Jag har allt i klickat och oftast får jag notiser vid inlämning.... ;)

Det var bara för att jag läste i tråden att någon klämt på sina klappar. Det trodde jag var olagligt men då gick jag också och gjorde det och sen blev det jättespännande!
Jag erkänner att även jag blev triggad o klämde på mina,och kan konstatera att antingen kommer min hund o bli tjock av godis eller så är det någon som tänker fylla mina bilringar,eller så har jag jätte fel.
Min last är saltlakrits och förra gången fick jag en som jag inte ens hade hittat, men massor av tur har min tomte hittat dom,dom var så goda så jag nästa dog.........:d, fast jag är inte kinkig vilken salt lakrits som helst duger,när jag var liten drog jag i mig en ask av dom där små 4 kantiga,hette dom salmiak kanske?

Idag ska jag hämta paket :)
Fick avisering efter att paketutlämningen stängt igår.
Tydligen kör postnord även lördagar nu tills jul
Jag tror att jag har fått det förut, men just nu måste de nog få iväg alla paket åt olika håll snarast.

Enligt min källa har de mellan 700 000 och upp till över 1 miljon paket ute och surrrar per dag just nu.
En dag med normalbelastning brukar vara 300-500 000 per dag.

Fatta vad många hamstrar det ligger överallt.
Frågan är väl om inte högtrycket på paket fronten kommer hålla i sig långt in på nästa år.
Alla kommer ju behöva köpa leksaker, mat, kläder och inredning till sin hamster... 😇

Jag tror att jag har fått det förut, men just nu måste de nog få iväg alla paket åt olika håll snarast.

Enligt min källa har de mellan 700 000 och upp till över 1 miljon paket ute och surrrar per dag just nu.
En dag med normalbelastning brukar vara 300-500 000 per dag.

Fatta vad många hamstrar det ligger överallt.
Frågan är väl om inte högtrycket på paket fronten kommer hålla i sig långt in på nästa år.
Alla kommer ju behöva köpa leksaker, mat, kläder och inredning till sin hamster... 😇
Avsändaren rekommenderas att göra fyra små hål i botten på paketet. Då kan alla hamstrar ta sig fram själv utan att behöva ligga på terminal och vänta. :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 472
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 296
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar