En vecka kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. va? Jag..?Min gissning landar pÄ @WS6 eller @gul_zebra
Den dÀr hade jag pÄ hjÀrnan större delen av dagen igÄr . Vem behöver julmusik för att fixa stÀmningen liksom?
Jag tÀnker i samma banor, men tyvÀrr kommer det lilla hamsterlivet inte bli sÄ lÄnglivat hÀr ÀndÄHar ingen avisering om paket Àn sÄ jag Àr sÀker pÄ att min tomte tÀnker pÄ hamsterns bÀsta, alltsÄ sÄ lite tid som möjligt instÀngd i en lÄda!
AlltsÄ, det var inget allvarligt menat Jag skulle ju inte ge hamstern till hundarna men pinscherkillarna Àr ju riktiga rÄttjÀgareJag tÀnker i samma banor, men tyvÀrr kommer det lilla hamsterlivet inte bli sÄ lÄnglivat hÀr ÀndÄ
Puh, vilken tur att det inte Àr en rÄtta dÄ!AlltsÄ, det var inget allvarligt menat Jag skulle ju inte ge hamstern till hundarna men pinscherkillarna Àr ju riktiga rÄttjÀgare
Whippishen hugger först och stĂ€ller frĂ„gor som âmen du har ju ingen svans, vad Ă€r du för nĂ„t?â sen. SĂ„ han kanske inte heller ska vara med nĂ€r jag öppnar paket.Puh, vilken tur att det inte Ă€r en rĂ„tta dĂ„!
Wohoo.. jag har nog en pÄ vÀg!
(VÀntar inga andra paket sÄ det mÄste vara ss!)
Kanske tittar fram en tilltufsad lusselelle skadad hamster med lussebullar i öronen..FrÄgan Àr ju dÄ om hen har sÀllskap av ett luciatÄg?
TÀnk pÄ att man kan sebÄde din och avsÀndarens fullstÀndiga information pÄ den dÀr bilden. Kanske ska redigera?TITTA!!
Min rara Buketomte! Ett sÄdant nöje, efter att ha legat m hög feber antal dagar Àntligen vara feberfri, o fÄ hÀmta ut detta fina paket! SÄÄ roligt!
Tack.
Ăppnandet av yttre paketet sker nĂ€r jag kommer hem.
Har samma problem hÀr ,men av tjejvariantenAlltsÄ, det var inget allvarligt menat Jag skulle ju inte ge hamstern till hundarna men pinscherkillarna Àr ju riktiga rÄttjÀgare