https://www.instagram.com/reel/CmOwaexocxj/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Nu kanske detta tips kommer lite i senaste laget med tanke på att så många redan har hunnit få sina paket.. Men kan ju vara nåt att testa på dom vanliga klapparna också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gissning landar på @WS6 eller @gul_zebraVid den här tiden om exakt en vecka så har nog någon öppnat första klappen!
Om du skickat 80 pannkakor så önskar jag att jag är ditt offer. Fy sjutton vad gott!!Jag måste säga att det är nice att inte vara ensam om att ha lagt flera mindre paket i det stora
Känner mig rätt nöjd med vad jag skickat och det ska bli intressant att se vad mitt stackars offer tycker om innehållet, kanske kommer det en packe med 80 pannkakor
Det där tar vi nästa år. Tänker att hjulet kan vara hamsterdrivet?https://www.instagram.com/reel/CmOwaexocxj/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Nu kanske detta tips kommer lite i senaste laget med tanke på att så många redan har hunnit få sina paket.. Men kan ju vara nåt att testa på dom vanliga klapparna också
host hostMin gissning landar på @WS6 eller @gul_zebra
Kan vi dela? Så passar jag hamstern på semesternOm du skickat 80 pannkakor så önskar jag att jag är ditt offer. Fy sjutton vad gott!!
Förväntas man komma ihåg sånt?Jag gick och funderade på vilka som tomtat för mig tidigare, 2019 var det @Sonic76 , 2020 @Blacksmithfarm , 2021 fick jag bland annat ett par jättefina handledsvärmare men av vem?! Kanske måste söka i förra årets tråd. (@cili har påskharat (vill jag verkligen använda detta ord ?) för mig)
Det är lättare att hålla reda på vilka man själv skickat till .
Insåg förresten att fågellyktan jag fick av @Sonic76, och som jag hela tiden tänkt på som en duva, absolut inte ser ut som en duva .
Nejdå, det tror jag inte! Jag tycker bara att det är roligt att försöka göra det .Förväntas man komma ihåg sånt?
Nä, tidigare tomtar, jag är ledsen.
Jag vet att jag fått jättefina saker, men av vem vilket år har jag inte minneskapacitet nog för .
Tror inte jag kommer ihåg vilka jag skickat till heller .
Jag får nog ta till gamla trådar och PM istället om jag vill påminna mig.
Vi kan diskutera hur tjockt med paket det är på terminalen mitt ankommande paket ligger och inte rört sig på ett dygn. Måste vara många hamstrar där.Nejdå, det tror jag inte! Jag tycker bara att det är roligt att försöka göra det .
Kanske var dumt att skriva om men i väntan på att kunna skriva annat .
Tänkt flera gånger att den artonde då kan jag skriva xxxxxxx, men kommit på att det kan jag inte alls om jag inte vill ge extra ledtrådar till alla Så behövde annat att skriva.
Vi kan diskutera hur tjockt med paket det är på terminalen mitt ankommande paket ligger och inte rört sig på ett dygn. Måste vara många hamstrar där.
Tycker de brukar vara snabba annars.
Så jag hoppas det inte är för kallt i lokalen så min hamster fryser...
Ser framför mig högar med paket fulla med hamstrar som gör åkarbrasor och liknande med en hamster intensitet så paketen hoppar omkring
Och så säger dom att årets julklapp är det hemstickade plagget, när det i verkligheten är helt uppenbart att det är en hamsterVi kan diskutera hur tjockt med paket det är på terminalen mitt ankommande paket ligger och inte rört sig på ett dygn. Måste vara många hamstrar där.
Ser framför mig högar med paket fulla med hamstrar som gör åkarbrasor och liknande med en hamster intensitet så paketen hoppar omkring
Är det luciatåg och lussebullar också, så slipper de stackars små frusna åkarbrashamstrarna gå hungriga iaf.Vi kan diskutera hur tjockt med paket det är på terminalen mitt ankommande paket ligger och inte rört sig på ett dygn. Måste vara många hamstrar där.
Tillräckligt många hamstrar och du kan samla ullen och spinna garn och sticka dig en tröja.Och så säger dom att årets julklapp är det hemstickade plagget, när det i verkligheten är helt uppenbart att det är en hamster
Det är som när man hade en sån där hoppande böna i en tändsticksask när man var litenVi kan diskutera hur tjockt med paket det är på terminalen mitt ankommande paket ligger och inte rört sig på ett dygn. Måste vara många hamstrar där.
Vem anmäler sig som frivilligt offer till mig nästa år? Klappen är redan givenTillräckligt många hamstrar och du kan samla ullen och spinna garn och sticka dig en tröja.
Ser nog ut såhär fast i paketen på terminalen
Den där hade jag på hjärnan större delen av dagen igår . Vem behöver julmusik för att fixa stämningen liksom?
Version som kanske får ligga i inlägg
Edit: gick dåligt detta men ni fattar bumpen!
Man kan tajma sin julbelysning till den och lägga upp på Youtube. Vad jag har hört att folk gör och absolut inte vad jag kommer titta på fler gångerDen där hade jag på hjärnan större delen av dagen igår . Vem behöver julmusik för att fixa stämningen liksom?