Har redigerat. Kom på samma.Tänk på att man kan sebåde din och avsändarens fullständiga information på den där bilden. Kanske ska redigera?
För mig syns det inte längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har redigerat. Kom på samma.Tänk på att man kan sebåde din och avsändarens fullständiga information på den där bilden. Kanske ska redigera?
Inte hos mig heller.Har redigerat. Kom på samma.
För mig syns det inte längre.
Men visst var det imorgon som var sista dagen för att skicka? Aviseringen kan ju komma senare i så fall. Utan att något gått snett menar jagNåja, det är en dag imorgon oxå, då kanske även jag får en avisering
Mvh Inte ett dugg otålig
Fast man får avisering när avsändaren har betalat fraktenMen visst var det imorgon som var sista dagen för att skicka? Aviseringen kan ju komma senare i så fall. Utan att något gått snett menar jag
Fast man får avisering när avsändaren har betalat frakten
Är det inte när paketet lämnats in som man för aviseringen?Fast man får avisering när avsändaren har betalat frakten
Fast de har väl inte mycket att göra med när paketet loggas hos inlämningsställetTeoretiskt men PostMord är lite sega ibland
Fast de har väl inte mycket att göra med när paketet loggas hos inlämningsstället
Jag har alltid fått det hittills iafTeoretiskt men PostMord är lite sega ibland
Ja, blir både pirrigt och kul! Tror jag lyckades hyffsat och förhoppningsvis fick jag till en bättre ledtråd än förra året men man vet ju aldrigSpännande att fler och fler börjar få paket och avier! Börjar bli lite pirrigt att se reaktionen hos min mottagare på julafton
Jag har fått när det finns att hämta ut. Kan såklart ha missat något men är rätt säker på att jag inte fick något för Secret Santa-paketet innan dess.Fast man får avisering när avsändaren har betalat frakten