Inte jag heller Är dock inte stressad över det, räknar med att det kan strula lite med PostNord och aviseringarÄr det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller Är dock inte stressad över det, räknar med att det kan strula lite med PostNord och aviseringarÄr det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
Saknas gör det väl inte, är ju sista skickdag idag så självklart är det många som inte fått paket ännu? Jag har själv varit en som skickat väldigt sent inpå pga väntat på leverans av julklappen eller liknande.Det måste saknas en massa paket för det är väl 65 som deltar men bara 33 som fått paket.
Jo men brukar väl vara flera som fått tidigare år. Känns ovanligt att det är så många som ännu inte fått.Saknas gör det väl inte, är ju sista skickdag idag så självklart är det många som inte fått paket ännu? Jag har själv varit en som skickat väldigt sent inpå pga väntat på leverans av julklappen eller liknande.
Big Santa skrev dessutom i reglerna att vi ska undvika hets kring paketen.
Det har jag ingen koll på hur det varit tidigare år. En del har säkert inte lagt till sig i listan heller fast dom fått paketJo men brukar väl vara flera som fått tidigare år. Känns ovanligt att det är så många som ännu inte fått.
Det stod i reglerna att alla paket ska vara öppningsbara, ja alltså ytterpaket.Så stort paket.
Vågar dock inte öppna då det inte står att jag får på paketet.
Visa bifogad fil 108253
Jag är helt hundra på att Big Santa har koll. Och lämnar man in idag (vilket ju är helt enligt reglerna) så går det ändå inte iväg med posten förrän imorgon. Det kommer, tids nog. Är ju en hel vecka kvar för paketen att hinna fram .Är det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
Jag tror alla som inte fått ännu kan ta det helt lugnt faktiskt. Och vara glada att deras karaktär inte prövas på samma sätt som t.ex. min Och @Takire du behöver inte ta på dig någon som helst skuld, jag är född sån här (otålig och klämma-på-paket-ig) Men kommer såklart hålla mig i skinnet.
Inget här än. Det är skönt, slipper gå och våndasÄr det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
Fantastiskt det var den här sortens sociala skammande jag var ute efter, det (och hot om hamstrar) är det enda som kan hålla mig i schack.Ja, annars får du en hamster på ögat!
Jag vet, undrade bara om det var någon mer än jagMan har hela dagen idag på sig att skicka
Jag bara undrade om det var någon mer än jag kunde knappast messa Big Santa om detJag är helt hundra på att Big Santa har koll. Och lämnar man in idag (vilket ju är helt enligt reglerna) så går det ändå inte iväg med posten förrän imorgon. Det kommer, tids nog. Är ju en hel vecka kvar för paketen att hinna fram .
Jag fick inte heller någon avisering förrän mitt paket låg på Ica, och min app brukar sköta sig annars. Inte konstigt om det felar lite när det är sån stor belastning som nu
Om inte min mamma gömde ev paket väldigt noga så hade jag 90% koll oå vad jag fick, jag är paketavslöjarnas drottningApropå klämma på paket. Lite försiktig ska man vara (även om jag nu ändå klämt lite ).
Julen när jag var ... ja under 10 i alla fall, kände jag massor på ett paket till mig jag hittade i en garderob. Jag var säker på vad det var. På julafton kände jag mig så besviken för att jag inte fick överraskningsmomentet ... Inte vad gäller just det paketet i alla fall. Jag skulle ju egentligen inte veta om i förväg.
När jag var i den åldern öppnade jag ett år alla mina paket i förväg och den julaftonen var ju inte så spännande nejApropå klämma på paket. Lite försiktig ska man vara (även om jag nu ändå klämt lite ).
Julen när jag var ... ja under 10 i alla fall, kände jag massor på ett paket till mig jag hittade i en garderob. Jag var säker på vad det var. På julafton kände jag mig så besviken för att jag inte fick överraskningsmomentet ... Inte vad gäller just det paketet i alla fall. Jag skulle ju egentligen inte veta om i förväg.