Secret Santa 2022

Vi har fått paket:
1. Keb71
2. Masse
3. Caoimhe
4. stjarnhimmel
5. Fjordfrälst
6. Silver Girl
7. Ninnurur
8. Malibu_Stacy
9. zassoo
10. Dobbis
11. Houdinie
12. Halcyon
13. cirkus
14. Glimmertrolle
15. Sel
16. Cewe
17. Mineur
18. Takire
19. mysboll
20. Elo
21. Marty
22. Nytant
23. Jeps
24. Bapelsin
25. Diabetikern
26. Nixehen
27. astronaut
28. pannkaka
29. cili (kommit till ombud, ej hämtat än)
30. sweep
31. Kakis
32. Squie
33. Sonic76

Så stort paket.
Vågar dock inte öppna då det inte står att jag får på paketet.
20221218_143448.webp

Saknas gör det väl inte, är ju sista skickdag idag så självklart är det många som inte fått paket ännu? Jag har själv varit en som skickat väldigt sent inpå pga väntat på leverans av julklappen eller liknande.
Big Santa skrev dessutom i reglerna att vi ska undvika hets kring paketen.
Jo men brukar väl vara flera som fått tidigare år. Känns ovanligt att det är så många som ännu inte fått.

Är det någon mer än jag som inte har hört något ännu?
Jag är helt hundra på att Big Santa har koll. Och lämnar man in idag (vilket ju är helt enligt reglerna) så går det ändå inte iväg med posten förrän imorgon. Det kommer, tids nog. Är ju en hel vecka kvar för paketen att hinna fram 😊.
Jag fick inte heller någon avisering förrän mitt paket låg på Ica, och min app brukar sköta sig annars. Inte konstigt om det felar lite när det är sån stor belastning som nu 👍

Apropå klämma på paket. Lite försiktig ska man vara (även om jag nu ändå klämt lite 😉).

Julen när jag var ... ja under 10 i alla fall, kände jag massor på ett paket till mig jag hittade i en garderob. Jag var säker på vad det var. På julafton kände jag mig så besviken för att jag inte fick överraskningsmomentet :arghh:... Inte vad gäller just det paketet i alla fall. Jag skulle ju egentligen inte veta om i förväg.

Jag är helt hundra på att Big Santa har koll. Och lämnar man in idag (vilket ju är helt enligt reglerna) så går det ändå inte iväg med posten förrän imorgon. Det kommer, tids nog. Är ju en hel vecka kvar för paketen att hinna fram 😊.
Jag fick inte heller någon avisering förrän mitt paket låg på Ica, och min app brukar sköta sig annars. Inte konstigt om det felar lite när det är sån stor belastning som nu 👍
Jag bara undrade om det var någon mer än jag :) kunde knappast messa Big Santa om det :D

Apropå klämma på paket. Lite försiktig ska man vara (även om jag nu ändå klämt lite 😉).

Julen när jag var ... ja under 10 i alla fall, kände jag massor på ett paket till mig jag hittade i en garderob. Jag var säker på vad det var. På julafton kände jag mig så besviken för att jag inte fick överraskningsmomentet :arghh:... Inte vad gäller just det paketet i alla fall. Jag skulle ju egentligen inte veta om i förväg.
Om inte min mamma gömde ev paket väldigt noga så hade jag 90% koll oå vad jag fick, jag är paketavslöjarnas drottning :o :D
Tyvärr sitter ovanan i så därför stängde jag min låda efter att jag fotat den ,men sen klämde jag ju lite på paketen i går, den är nu stängd o undanplockad igen.

När jag var i den åldern öppnade jag ett år alla mina paket i förväg och den julaftonen var ju inte så spännande nej 😂

När jag berättade detta för min mamma i vuxen ålder höll hon på att dö av skratt, hon hade ingen aning! Jag måste ha varit riktigt skicklig på att öppna så det inte syntes, eller så behövde hon nya glasögon? 🤷‍♀️

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 548
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 298
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 416
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar