Secret Santa 2022

Plötsligt kommer en avisering att de levererat paket till min brevlåda 🥳

Bifogade filer

• IMG_20221219_164438.webp
    IMG_20221219_164438.webp
    73,5 KB · Visningar: 76
Innanför ytterlådan hittas dessa vackra paket.
Jag trodde när paketet var på väg att jag hade en kandidat till tomte..
Men nu har jag fått avsändaradressen och undrar om det är inlämningsorten eller adressen (inget namn) som är en luring 😇😅.
Får väl se om jag klurar ut vilket sedan när jag öppnar.

Bifogade filer

• IMG_20221219_164858_1.webp
    IMG_20221219_164858_1.webp
    176,6 KB · Visningar: 72
Senast ändrad:
Innanför ytterlåfan hittas dessa vackra paket.
Jag trodde när paketet var på väg att jag hade en kandidat till tomte..
Men nu har jag fått avsändaradressen och undrar om det är inlömningsorten eller adressen (inget namn) som är en luring 😇😅.
Får väl se om jag klurar ut vilket sedan när jag öppnar.
Du glömde bilden

Sen igår har jag börjat bli lite nervös för att mitt tomtebarn inte kommer tycka om sina klappar. Tror mest det är att jag har dåligt minne och när jag ser alla fina klappar här glömmer jag att jag fixat med samma omsorg. Eftersom jag inte kan se mitt skickade paket längre tolkar min hjärna det som att jag väl gett luft då 😅

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 427
Senast: Tranan
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 296
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar