Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fixar min egen morgonklapp. Efter 25 år har min sambo fortfarande inte fattat vinken.Jag tror att jag ska öppna när jag vaknar! När pappa levde fick vi alltid en morgonklapp av tomtenissen trots att både jag och min bror är vuxna sedan länge.. Jag saknar pappa och jag saknar traditionen! Men nu har jag en klapp att öppna som morgonklapp!
Så gjorde mina föräldrar också. De gav oss en julklapp var på förmiddagen, något de valt. Oftast en videofilm, bok eller spel så kunde de fixa i köket och sådant ifred.Vi har alltid en strumpklapp! När jag var liten och man hade en lång dag framför sig var det ofta en bok så att man var underhållen resten av dagen
Klart att hamstern är ömtålig!Nu har jag fått hem mitt paket!
Det är ju helt uppenbart vilken av alla klappar som är hamstern .
Nu åker lådan in i ett skåp till julafton, annars vet jag två katter som kommer ha lattjolajban med snören och rosetter
Visa bifogad fil 108410
Visa bifogad fil 108411
Paket!
Tack snälla tomten! Kluriga rim att fundera på...
Voffen säger att det luktar mycket spännande och att hon är säker på att åtminstone något paket är hennes.
00.01Funderar på när jag ska öopna mina paket på julafton. Har fått till mi gatt ta stallet så det blir mycket åka. Hade tänkt öppna ett paket på morgonen och resten när alla andra öppnar men vet inte om jag ska släåa med mig paketet eller helt sonika vänta tills jag kommer hem och kan öppna i lugn och ro på kvällen.
Orkar man vänta så länge på att öpna paket? Kan man slita upp det på uppesittarkv'llen om klockan hunnit passera 12?
00.00.01 menar du väl?00.01
Det tar ju någon minut innan man har rivit av allt papper mm00.00.01 menar du väl?
Det beror på hur mycket man har förberett i förvägDet tar ju någon minut innan man har rivit av allt papper mm
Men ja du har rätt, min tid var nog sluttid