Secret Santa 2022

Funderar på när jag ska öopna mina paket på julafton. Har fått till mi gatt ta stallet så det blir mycket åka. Hade tänkt öppna ett paket på morgonen och resten när alla andra öppnar men vet inte om jag ska släåa med mig paketet eller helt sonika vänta tills jag kommer hem och kan öppna i lugn och ro på kvällen.
Orkar man vänta så länge på att öpna paket? Kan man slita upp det på uppesittarkv'llen om klockan hunnit passera 12? :D

Funderar på när jag ska öopna mina paket på julafton. Har fått till mi gatt ta stallet så det blir mycket åka. Hade tänkt öppna ett paket på morgonen och resten när alla andra öppnar men vet inte om jag ska släåa med mig paketet eller helt sonika vänta tills jag kommer hem och kan öppna i lugn och ro på kvällen.
Orkar man vänta så länge på att öpna paket? Kan man slita upp det på uppesittarkv'llen om klockan hunnit passera 12? :D
Tidigare när jag jobbade natt så hade jag med paketet till jobb och öppnade så fort man fick.. 😁 Det förgyllde min natt!
Nu öppnar jag direkt på morgonen när jag vaknat! 😊

Min brevlåda luktade kaffe 🙄
Jag har fått paket! 😍
IMG_20221220_134943.webp

Tack snälla tomte 🎅 jag längtar redan tills jag får öppna! 😁

Jag tror att jag ska öppna när jag vaknar! När pappa levde fick vi alltid en morgonklapp av tomtenissen trots att både jag och min bror är vuxna sedan länge.. Jag saknar pappa och jag saknar traditionen! ❤️ Men nu har jag en klapp att öppna som morgonklapp! 🥰

Jag tror att jag ska öppna när jag vaknar! När pappa levde fick vi alltid en morgonklapp av tomtenissen trots att både jag och min bror är vuxna sedan länge.. Jag saknar pappa och jag saknar traditionen! ❤️ Men nu har jag en klapp att öppna som morgonklapp! 🥰
Vi har alltid en strumpklapp! När jag var liten och man hade en lång dag framför sig var det ofta en bok så att man var underhållen resten av dagen :)

Vi har alltid en strumpklapp! När jag var liten och man hade en lång dag framför sig var det ofta en bok så att man var underhållen resten av dagen :)

Här var det hardcore, inga klappar förrän efter Kalle och middagen! :rofl: Men jag fick alltid julserietidningarna på morgonen och en var ju alltid Min Häst :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 405
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 294
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar