Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer få öppna paket i stallet ocksåJag åker till stallet på julaftonsuteritt tidigt på morgonen och sedan åker jag direkt till min bror för att fira med familjen. Jag kommer att öppna mitt paket när jag kommer hem på kvällen och sedan kommer jag att ägna juldagen åt att försöka lista ut vem min tomte är.
Om min tomte inte är den jag tror har jag inga fler gissningar. Trodde jag kanske hade en till, men hen var visst inte med i lekenJag trodde kanske att jag hade gissat på min tomte.
Men nu blev jag jätteförvirrad.
Hm får se en ledtråd när jag öppnar sen
Tidigare när jag jobbade natt så hade jag med paketet till jobb och öppnade så fort man fick.. Det förgyllde min natt!Funderar på när jag ska öopna mina paket på julafton. Har fått till mi gatt ta stallet så det blir mycket åka. Hade tänkt öppna ett paket på morgonen och resten när alla andra öppnar men vet inte om jag ska släåa med mig paketet eller helt sonika vänta tills jag kommer hem och kan öppna i lugn och ro på kvällen.
Orkar man vänta så länge på att öpna paket? Kan man slita upp det på uppesittarkv'llen om klockan hunnit passera 12?
Alla paket är ju skickade så man kan nog sitta lugnt i båten en stund till.När bör man vara orolig för att man inte hört något?
Sant! Glömde bort det inlägget!Alla paket är ju skickade så man kan nog sitta lugnt i båten en stund till.
Jag tror att jag ska öppna när jag vaknar! När pappa levde fick vi alltid en morgonklapp av tomtenissen trots att både jag och min bror är vuxna sedan länge.. Jag saknar pappa och jag saknar traditionen! Men nu har jag en klapp att öppna som morgonklapp!Funderar på när jag ska öopna mina paket på julafton. Har fått till mi gatt ta stallet så det blir mycket åka. Hade tänkt öppna ett paket på morgonen och resten när alla andra öppnar men vet inte om jag ska släåa med mig paketet eller helt sonika vänta tills jag kommer hem och kan öppna i lugn och ro på kvällen.
Orkar man vänta så länge på att öpna paket? Kan man slita upp det på uppesittarkv'llen om klockan hunnit passera 12?
Vi har alltid en strumpklapp! När jag var liten och man hade en lång dag framför sig var det ofta en bok så att man var underhållen resten av dagenJag tror att jag ska öppna när jag vaknar! När pappa levde fick vi alltid en morgonklapp av tomtenissen trots att både jag och min bror är vuxna sedan länge.. Jag saknar pappa och jag saknar traditionen! Men nu har jag en klapp att öppna som morgonklapp!
Jag tror att jag ska öppna när jag vaknar! När pappa levde fick vi alltid en morgonklapp av tomtenissen trots att både jag och min bror är vuxna sedan länge.. Jag saknar pappa och jag saknar traditionen! Men nu har jag en klapp att öppna som morgonklapp!
Vi har alltid en strumpklapp! När jag var liten och man hade en lång dag framför sig var det ofta en bok så att man var underhållen resten av dagen
Ditt paket ligger hos ombudet, pma mig så får du kollinumretNär bör man vara orolig för att man inte hört något?
Fyll i listan!Min brevlåda luktade kaffe
Jag har fått paket!
Visa bifogad fil 108409
Tack snälla tomte jag längtar redan tills jag får öppna!