Ha, aldrig sett filmerna Det blev så hypeat att jag slog bakut och vägradeDu gissar helt inkorrekt. Haha, där slog jag mig själv på tummen. Det är från Lord of The Rings.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha, aldrig sett filmerna Det blev så hypeat att jag slog bakut och vägradeDu gissar helt inkorrekt. Haha, där slog jag mig själv på tummen. Det är från Lord of The Rings.
Jag har gjort det med någon franchise och/eller serie också, men här har du verkligen missat något. Du kan ju smygse dem nu när hypen lagt sig.Ha, aldrig sett filmerna Det blev så hypeat att jag slog bakut och vägrade
Faktiskt inget intresse alls av det. Det är ingen genre som tilltalar mig. Och ja, jag är ett Potterhead, men det är böckerna ffa. Där är filmerna mest ett tillägg.Jag har gjort det med någon franchise och/eller serie också, men här har du verkligen missat något. Du kan ju smygse dem nu när hypen lagt sig.
Kan tipsa om att de är bra om man har svårt att sova! Jag fick kolla i typ 3-4 omgångar för att ta mig igenom första filmen, somnade varenda gång. Har inte försökt mig på uppföljarnaHa, aldrig sett filmerna Det blev så hypeat att jag slog bakut och vägrade
Jag somnade till trean.. På premiären.. Hade dessutom köat utomhus på vintern i ett flertal dagar för att kunna få premiärbiljetter. Och så somnar jag..Kan tipsa om att de är bra om man har svårt att sova! Jag fick kolla i typ 3-4 omgångar för att ta mig igenom första filmen, somnade varenda gång. Har inte försökt mig på uppföljarna
Hade fått panik därinneVar iväg på lite julklappshandel. Butiken som har allt och lite till förutom plats.
https://m.facebook.com/story.php?st...e5kvZnC54t26hYc4Aito6dzQbLTXZBel&id=585566314
Jag känner likadant, så det blir du och jag som gissar på varandras tomtar på slutetAlltså jag är sjukt nervös för att försöka lista ut vem som är min tomte sen....
Jag är kass på att komma på sånt. Förlåt Tomten jag kommer vara den sista som fattar hur bra ledtrådar du än ger
Alltså jag är sjukt nervös för att försöka lista ut vem som är min tomte sen....
Jag är kass på att komma på sånt. Förlåt Tomten jag kommer vara den sista som fattar hur bra ledtrådar du än ger
Jag känner likadant, så det blir du och jag som gissar på varandras tomtar på slutet
Äh, det viktiga är ju att delta. Eller hur @Mineur?Ett tips från coachen är att iaf gissa på någon som är med i Secret Santa...
Jag går in en gång om åretHade fått panik därinne
Kör du genom en tunnel?Just nu hör jag er väldigt dåligt...
Mm, och fylld av julgransglitter är den också!Kör du genom en tunnel?