Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar sånt! Speciellt när det står att det finns på lager och så stämmer det ej.Fixade två saker idag störigt att jag kollat online efter några andra klappar och tänker "åker inom och handlar där på vägen hem så slipper jag leveranstider". Så har de inte det i fysiska butiken... Så det blir lite mer jagande.
Verkligen! Tröstköpte ett doftljus till mig själv i ren uppgivenhet iställetHatar sånt! Speciellt när det står att det finns på lager och så stämmer det ej.
Nästa år får nog alla ha SS som avsändareGoogle och sedan ett särskilt innehåll på sociala media som fick mig att misstänka vem det är. Lite sökningar på forumet bekräftade typ
Min fetning: tänk på regeln om att inte outa andras adresser/personlig info, så det hade inte varit okej att skicka den så ändå (om du inte frågat först då såklart)Det ska bli väldigt kul att se hur lätt det är att gissa vem som är ens tomte och vice versa. Förra året råkade avsändaren ha sitt namn på paketet - då blev det lätt inte minst med avseende på vad som följde sen (jag åkte hem till henne med en katt ). Jag sparade faktiskt den lådan för att använda den i år (extra lurigt med adresser till typ två andra bukefalister på lådan) , men jag letar och letar och är rädd att den har åkt till återvinningen.
Klart jag hade frågatMin fetning: tänk på regeln om att inte outa andras adresser/personlig info, så det hade inte varit okej att skicka den så ändå (om du inte frågat först då såklart)
Hade inte varit nåt problem för migKlart jag hade frågat
Tycker jag läst många skriva att de är sämst på att gissa så ska kanske undersöka detta efter öppning . Om jag orkarLedsen för inaktivitet i tråden. Kära tomte, jag lovar att fixa bilder när paketet kommer, och kommer bli glad för vad jag än får (så länge det inte är en brevbomb eller likande ). Är dock väldigt tacksam för lätta ledtrådar om vem du är, då jag är sämst på att gissa
Omg det där är det bästa jag sett Har en vän som skulle uppskatta det så himla mycket.Jag Måste köpa detta till nästa år och hoppas att jag får ett nördigt tomtebarn!
Visa bifogad fil 107458
Inte till mig, jag känner igen det som en meme, gissar att det är från GOT?Jag Måste köpa detta till nästa år och hoppas att jag får ett nördigt tomtebarn!
Visa bifogad fil 107458
Jag har också några stycken.Omg det där är det bästa jag sett Har en vän som skulle uppskatta det så himla mycket.
Du gissar helt inkorrekt. Haha, där slog jag mig själv på tummen. Det är från Lord of The Rings.Inte till mig, jag känner igen det som en meme, gissar att det är från GOT?