Åh, en ledtråd! Tomten bor någonstans där det finns ett rusta i närheten. Lycka till @Silver GirlDet med taxar såg jag på rusta idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, en ledtråd! Tomten bor någonstans där det finns ett rusta i närheten. Lycka till @Silver GirlDet med taxar såg jag på rusta idag!
Åh, en ledtråd! Tomten bor någonstans där det finns ett rusta i närheten. Lycka till @Silver Girl
Ett par sådär… 109 i Sverige enligt GoogleJa, det finns ju så få att välja på
Tack snälla duDet med taxar såg jag på rusta idag!
Vi har lixom bara tre stycken i UppsalaEtt par sådär… 109 i Sverige enligt Google
Nja tomten kanske har varit på semester där det finns ett rusta.Åh, en ledtråd! Tomten bor någonstans där det finns ett rusta i närheten. Lycka till @Silver Girl
En väldigt klurig ledtråd med andra ordNja tomten kanske har varit på semester där det finns ett rusta.
Eller... det kanske inte är tomten som köpt papperet... tomten har någon anhörig som någon gång varit på rusta?
blev snurrigt nu...
Det finns säkert! Jag har ju slagit in ett antal presenter i mina dar men tycker hörnen är och förblir kämpiga.Måste väl finnas instruktionsvideos för inslagning på Youtube @Nytant.
Orkar tyvärr inte leta nu, måste komma i säng. Men någon annan kanske kan?...
Alltså ibland får jag verkligen till det, andra gånger, nä.Det finns säkert! Jag har ju slagit in ett antal presenter i mina dar men tycker hörnen är och förblir kämpiga.
Exklusiv choklad d v s inte så många bitar och mycket olika fyllning. Stor hund på ca 38 kilo.Hoppas att chokladen inte var mörk o att hunden är stor
Exklusiv choklad d v s inte så många bitar och mycket olika fyllning. Stor hund på ca 38 kilo.
Så det är inte någon fara för honom.
Var värre när han klämde en hel grillad kyckling för två veckor sedan. Men även det gick bra.
Inte den dyraste jag haft men långtifrån billig. Dessutom väldigt klurig så han hittar på nya sätt hela tiden.Känns som att han är lite dyr i drift
Nej."Ska" man vänta med bild på de oöppnade paketen till alla fått hem?
Tack då vill jag med visa nu ju