Korrekt . Julkulorna är min egen produktionGissar på @cili för att gissa på någon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt . Julkulorna är min egen produktionGissar på @cili för att gissa på någon.
NeppÄr du min tomte och lånat en kompis som avsändare?
Haha åh, så lurad! ❤Målningen har jag inte gjort själv utan norpade på nätet, tyvärr.
Nepp, jag är oskyldigVisa bifogad fil 82618
Nu har jag öppnat mitt paket. Har fått två böcker (varav en inbunden) av en författare jag gillar, tror min tomte snokat i bokbingo-tråden. Ett jättefint broderat bokmärke. Två ansiktsmasker, något jag aldrig använt men ska bli kul att testa. Och sedan har jag fått två små ampuller med någon slags vätska som jag tyvärr inte har en aning om vad de är bra för eller när de ska användas, är det rengöring, sminkborttagning eller är jag helt ute och cyklar?
Har inte sett någon uppenbar ledtråd, men den enda jag vet som broderar är den som jag var Easterbunny till så jag börjar med att gissa på @gul_zebra.
Är du min tomte??Ledtråd till mitt offer är att jag försökte pricka in tre av dina ledtrådar.
Rätt, det stämmerÄr du min tomte??
Åh Tack!! Blev så himla glad för boken!! Chokladen blev färdgodis och reflexerna blev använda direkt!Rätt, det stämmer
Vad kul att boken träffade rätt, höll tummarna för att du inte redan hade den.Åh Tack!! Blev så himla glad för boken!! Chokladen blev färdgodis och reflexerna blev använda direkt!
Jag är inte hemma där mina klappar ligger så jag återkommer i tråden imorgon
GOD JUL
Jag hade iaf flaggat för att jag inte var hemmaInte min heller.
Jag vet. Jag var ju bara så ivrig att få se att du öppnat att jag stalkat tråden hela dagen.Jag hade iaf flaggat för att jag inte var hemma
Och jag glömde visst svara på att ja, tavlan har jag gjort och ja, hovkratsen har min sambo gjort.Tusen tack snälla tomten!! Jättevackra paket med lack och vackert textat kort
En (hemmagjord??) tavla som ska in i vardagsrummet när rummet är klart
Hovkrats av en hästsko, hemmagjord?
Ett presentkort på en bok
Jag har ingen aning om vem du är men har några jag ska börja gissa på
Ja det är jag.Låter som ledtrådarna i mitt kort.. Är DU min tomte?