Ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!
Men gud vad dålig jag är på att gissa!Nix pix!
Tyvärr inte
JaaaaaTack så mycket snälla tomten!
Jag fick en bakformar och en provsticka båda i form av granar. Sen fick jag även jättegoda saffransbiscotti och kardemummakakor.
Jag gissar bara hejvilt för jag får ingen rätsida på ledtrådarna, kan det vara @voltis ?
Visa bifogad fil 82642
Är det du som är min tomte?Orten där jag bor kan vara en ledtråd till den jag skickat till.
Tyvärr inte!Är det du som är min tomte?
Nej tyvärr!Sovit bort större delen av dagen så ber om ursäkt för min inaktivitet. Betyder dock inte att jag inte blev glad över mina klappar har bara sammanfallit lite olyckligt att jag blev ganska sjuk.
Slänger in en gissning på @parellikusken för att jag fick med ett kort.
Nu jäklar har jag hittat min ledtråd! Hur tusan jag kunde missa det vet jag inte!Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken
Haha! Jag som trodde jag var alldeles för uppenbar med ledtråden ! Vad bra att det inte blev alltför enkelt ändåNu jäklar har jag hittat min ledtråd! Hur tusan jag kunde missa det vet jag inte!
Tack så jättemycket för julklapparna, teet drack jag både julaftonsmorgon och idag. Örhängen var toppen, jag älskar julörhängen så dom hade jag också hela dagen igår!
Chokladen är en av mina favoriter men som jag sällan köper själv.
Och setet med dusch och hudlotion kommer garanterat komma till användning!
Inte skyldig här heller .
Är du min tomte och lånat en kompis som avsändare?Inte skyldig här heller .
Men mitt offer har hunnit gissa även efter att jag skrev min ledtråd
God Jul!Haha! Jag som trodde jag var alldeles för uppenbar med ledtråden ! Vad bra att det inte blev alltför enkelt ändå
God Jul igen tomtebarn !