Secret Santa 2021

Det är dock inte ett av dem, därav min besvikelse. Jag var ju tveksam till att vara med just pga att flera av mina tidigare mottagare inte sagt ett ljud i tråden. Det är så vansinnigt trist. Så det här blev nog mitt sista år tyvärr.
Jag var med första gången förra året och fick ingen respons från mitt tomtebarn. Men tänkte bara att något viktigare dök upp i dennes liv och brydde mig inte så mycket mer om det, det lär ju inte vara personligt menat. Jag vet ju att för många är sociala medier, inklusive buke, förmodligen något man prioriterar bort när det händer svåra eller stora saker i det riktiga livet.
(Och för andra kan det så klart vara tvärtom att man söker sig mer till sociala medier när det riktiga livet blir svårt.)

Jag var med första gången förra året och fick ingen respons från mitt tomtebarn. Men tänkte bara att något viktigare dök upp i dennes liv och brydde mig inte så mycket mer om det, det lär ju inte vara personligt menat. Jag vet ju att för många är sociala medier, inklusive buke, förmodligen något man prioriterar bort när det händer svåra eller stora saker i det riktiga livet.
(Och för andra kan det så klart vara tvärtom att man söker sig mer till sociala medier när det riktiga livet blir svårt.)
Som sagt, det har hänt mig 4-5 ggr nu. Så antingen är folk jävligt trista eller så är jag askass på julklappar 🤷‍♀️

Men då kanske man inte ska vara med på en sån här grej?
Vi är ju ganska många som råkat ut för det under åren och alla kan ju inte ha råkat ut för saker just runt jul hoppas jag!

Tusen tack snälla tomten!! 😍🤶😍 Jättevackra paket med lack och vackert textat kort 🥰

En (hemmagjord??) tavla som ska in i vardagsrummet när rummet är klart 🤩
Hovkrats av en hästsko, hemmagjord? 🥰
Ett presentkort på en bok 🤩

Jag har ingen aning om vem du är men har några jag ska börja gissa på 😁

Bifogade filer

• DAF15DFB-5C87-4C8D-A38D-F8C44CE261F5.webp
    DAF15DFB-5C87-4C8D-A38D-F8C44CE261F5.webp
    48 KB · Visningar: 82
Gissar vidare då.. Försökt söka här på forumet enligt det jag tror är ledtrådar bland mina paket 😂 Men kan ju hända jag är helt ute och cyklar.. Min andra gissning får bli @YorkWann? 😁

Alltså det står heeeeeelt still i mina gissningar på tomte!
Är så trög just nu att jag inte ens vet om det är med ngn ledtråd i paketet. :bag:

Så chansar hej vilt nu på de som är kvar, snart blir det uteslutningsmetoden.

Är @cili eller @pepp min tomte tro?

Rätt gissat! Vad kul att du blev nöjd 🥰.
Jag hade ju inte riktigt tänkt klart exakt om din klapp utan skulle på stan och fundera lite lördag den 11:e, men då blev jag sjuk istället 😅. Var därför jag skickade så sent. Råkade dessutom skriva leverans till brevlåda och det var nog lådan för stor för...

Så extra kul att du blev nöjd! Hoppas hunden gillar sin licki-mat! 🧡
Tyckte jag kände igen nosen på ledtråden! 😁 äsch det hann ju fram i tid så det var skickat alldeles lagom i tid ;) det blev super, tusen tack! 🥰

Det är dock inte ett av dem, därav min besvikelse. Jag var ju tveksam till att vara med just pga att flera av mina tidigare mottagare inte sagt ett ljud i tråden. Det är så vansinnigt trist. Så det här blev nog mitt sista år tyvärr.
Så tråkigt att du känner så och även råkat ut för det flera gånger. Jag har ju följt dig med glädje, bara en sån sak som filmen på hunden som öppnar julklappen. Det hjälpte i alla fall mig att hålla ut tills det var dags att öppna själv.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
5 466
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 296
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar