Jag vet fortfarande inte vem min tomte är....o ja har hängt upp mig på katt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåt åt det hållet ja!Är det mini-lego?
Åh, Jojo Moyes böcker är så bra! Och Bortom horisonten har jag inte läst så den ska jag leta rätt på!Visa bifogad fil 82618
Nu har jag öppnat mitt paket. Har fått två böcker (varav en inbunden) av en författare jag gillar, tror min tomte snokat i bokbingo-tråden. Ett jättefint broderat bokmärke. Två ansiktsmasker, något jag aldrig använt men ska bli kul att testa. Och sedan har jag fått två små ampuller med någon slags vätska som jag tyvärr inte har en aning om vad de är bra för eller när de ska användas, är det rengöring, sminkborttagning eller är jag helt ute och cyklar?
Har inte sett någon uppenbar ledtråd, men den enda jag vet som broderar är den som jag var Easterbunny till så jag börjar med att gissa på @gul_zebra.
Med tanke på din logga som jag ser först nu.. Är det du som är min tomte?Jag är ju rätt anonym på forumet, men en ledtråd till mitt offer är att det inte är mitt namn som står som avsändare, inte heller Big Santas
Nej du får leta vidare@Snurrfian, är du min tomte?
Hm det skulle kunna vara du som är min tomte men jag tror att @TeamLundVer är den som gissade rätt.Jag är ju rätt anonym på forumet, men en ledtråd till mitt offer är att det inte är mitt namn som står som avsändare, inte heller Big Santas
Enligt baksidestexten är det en bok från 2006 som tidigare hade titeln Brudskeppet. Gissar att de gjort en ny utgåva nu när författaren blivit populärNåt åt det hållet ja!
Åh, Jojo Moyes böcker är så bra! Och Bortom horisonten har jag inte läst så den ska jag leta rätt på!
Aha, där ser man, har nog inte läst Brudskeppet heller, men typ allt annat..Enligt baksidestexten är det en bok från 2006 som tidigare hade titeln Brudskeppet. Gissar att de gjort en ny utgåva nu när författaren blivit populär
Tyvärr inte.
Nope! Mitt "offer" har inte ens öppnat än, eller iaf inte i tråden
Inte min heller.Nope! Mitt "offer" har inte ens öppnat än, eller iaf inte i tråden
Jag har käkat någon chokladgroda tidigare, men det är mest för att man ändå måste öppna och se vad man får för trollkarl juAllt mitt godis landar i harry potter hyllan. Kan inye med att äta upp det.
Och som andra säger: Bertie botts är inte att rekommendera!
Haha, ja! Jag är din tomte . Vad fin din lilla Horsea blevHahahahaha.. Men JAAAA! NU trillade polletten ner!
Det krävdes att jag pillemojsade med denna kanske..?
@Marty är du min tomte?
Var väl ett gäng tomtebarn som glömt sina julklappar!Nope! Mitt "offer" har inte ens öppnat än, eller iaf inte i tråden
Är du min tomte? Fick med ett kort i alla fallJag har verkligen noll koll på vem som kan vara min tomte.
Men en ledtråd till den jag skickade till är att själva kortet är en ledtråd.