Väldigt klokt beslut!Jag har aldrig vågat prova dem och det är tydligen ett klokt beslut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt klokt beslut!Jag har aldrig vågat prova dem och det är tydligen ett klokt beslut
Riktigt bra snokat! Min mössa var också SÅ fin! Och ja, jag älskar Girl Interrupted Så den var riktigt bra också!
Jasså… tre stycken… jag tog det på någon som jag tomtat för eller som tomtat för mig tidigare
Edit: We meet again.
Ja, jag tog det lite på lådan också men kikade i kalendertråden och tyckte inte riktigt de såg lika ut Mössan passade helt okej! Tejpen såg jag nog inte ensDen mössan var så mjuk också. Men barnstorlek så det var en chansning. Passade den?
”We meet again” var den enkla ledtråden eftersom jag tomtade för dig förra året också
Body shop-lådan var också en ledtråd eftersom jag öppnat den kalendern i öppningstråden där jag vet att du läst.
Den tredje väldigt subtila ledtråden var lådan med mumintejpen, eftersom jag la ut en bild tidigt i tråden där jag visade upp muminmuggen och muminkrukan jag fått av Secret Santa tidigare år.
Väldigt nöjd med mina ledtrådar måste jag säga
Ja, jag tog det lite på lådan också men kikade i kalendertråden och tyckte inte riktigt de såg lika ut Mössan passade helt okej! Tejpen såg jag nog inte ens
Gissade ju på dig först faktiskt men tänkte det var för tidigt, men var inte helt säker på när det var Så det var alltså förra året! Roligt!!
Då åker de upp i skåpet tillsammans med elderwand och gryffindor-halsduk bland annatRekommenderar att INTE äta Bertie Botts
Ja, det gjorde duTror jag rimmade förra året, något om en apelsin med navel
Nej, tyvärr inte@Mirre Är du min tomte?
Allt mitt godis landar i harry potter hyllan. Kan inye med att äta upp det.Det kan jag tänka mig . Jag är supernöjd. Sen är frågan om jag vill äta upp godiset eller om det hamnar bland våra andra harry potter-grejer i vitrinskåpet .
Det tog en stund att hitta vem det var som var tomte. Jag kopplade ledtråden direkt men kunde inte komma på vem som har dödsrelikssymbolen som visningsbild . Visste bara att det var någon, för jag reagerat på det tidigare.
Nix! Inte denna gång
Tyvärr kan jag inte ta åt mig äranNu gissar jag hej vilt
@Serena87 kan du vara min tomte?
Helt oskyldig i detta fallJag har ingen aning om min tomte men jag kör på en lite osäker taktik nu...
Första gissningen @cili ?
Är det mini-lego?Hahahahaha.. Men JAAAA! NU trillade polletten ner!
Det krävdes att jag pillemojsade med denna kanske..?
@Marty är du min tomte?
Nej tyvärrÄr @quarterranchen min tomte?