Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon förteckning över Värmlänningarna? Har ingen aning om min tomte men paketet kommer från VärmlandOch jag förstår hur du tänker, men det finns fler värmlänningar.
Inte vad jag sett.Finns det någon förteckning över Värmlänningarna? Har ingen aning om min tomte men paketet kommer från Värmland
Letade efter en tråd för att bekräfta det bruna stoet men hittade ingetFörresten vad tog du det på?
Ledtråden om stoet om du hittade shettistråden?
Tack snälla tomten Känns som du snokat på bra!! Och barnet (och jag) blev jätteglad för pikachu-mössan!
Jag måste klura lite på ledtråden så får återkomma lite kring det!
Visa bifogad fil 82527
Det är jag!Kan @Bapelsin vara min tomte?
Det kan jag tänka mig . Jag är supernöjd. Sen är frågan om jag vill äta upp godiset eller om det hamnar bland våra andra harry potter-grejer i vitrinskåpet .Ja det är jag som är din tomte!!
Va roligt att du blev nöjd med presenterna. Kan ha gått lite bananas när jag fick shoppa till en fellow Harry Potter nörd...
Nix! Inte denna gångÄr @Marty min tomte?
Letade efter en tråd för att bekräfta det bruna stoet men hittade inget
Tog det på Blacken och något jag läste men kan inte komma på vad det var nu
Vad kulDet är jag!
Sen har jag en ljusbrunblack, och en musblack som vanligen är rätt anonym på buke.Letade efter en tråd för att bekräfta det bruna stoet men hittade inget
Tog det på Blacken och något jag läste men kan inte komma på vad det var nu
Riktigt bra snokat! Min mössa var också SÅ fin! Och ja, jag älskar Girl Interrupted Så den var riktigt bra också!Vad roligt att mössan uppskattades. Hittade i en tråd att du tyckte att alla barnmössor är så tråkiga, och en annan om hur ditt barn älskar Picachu
Regnbågsprintet köpte jag till mig själv också, tyckte det var så fint
Gillar du muggen? Läste i någon tråd att du, liksom jag!, älskar Girl, interrupted, men jag velade mellan om jag skulle välja en mugg med karaktärerna eller skådisarna idag och hoppas du blev nöjd med valet
Jag hade tre ledtrådar av olika svårighetsgrad, vore spännande att få veta vilken/vilka du tog det på
Rekommenderar att INTE äta Bertie BottsDet kan jag tänka mig . Jag är supernöjd. Sen är frågan om jag vill äta upp godiset eller om det hamnar bland våra andra harry potter-grejer i vitrinskåpet .
Det tog en stund att hitta vem det var som var tomte. Jag kopplade ledtråden direkt men kunde inte komma på vem som har dödsrelikssymbolen som visningsbild . Visste bara att det var någon, för jag reagerat på det tidigare.
Nix! Inte denna gång
Dom är verkligen i ALLA smaker!Rekommenderar att INTE äta Bertie Botts
Rekommenderar att INTE äta Bertie Botts
Dom är verkligen i ALLA smaker!
Mvh
"inte kan den väl smaka spya på riktigt"