Secret Santa 2021

En av mina presenter är en reflexorkidé så jag har googlat järnet på den här på forumet utan resultat 😁

Min tomte får gärna ge mig en liten knuff på traven

Secret Santa → Snällt Buke-barn
Tigerflicka → cili
Ceta → Habina
Jeps → Klara
Malin_L → Takire
Sonic76 → cirkus
TeamLundVer → Glimmertrollet
IngelaH -> Piglet82
Silver Girl → flyingchange
Fille → EZMK
Wingates → Nixehen
Cambodia → Halcyon
WS6 → athena_arabians
cirkus -> lil-sis
Islandshästryttare →Caoimhe
Astronaut->Blacksmithfarm
Blacksmithfarm->Barbabelle
Cattis_e->Bapelsin
glimmertrollet->Cattis_e
Halcyon → Mysboll
astronaut → blacksmithfarm
hippocampus → astronaut
Ramona → Fibusen
athena_arabians → Fraggel_Tess
Habina —> Ramona

Tack snälla tomten 😍 Känns som du snokat på bra!! Och barnet (och jag) blev jätteglad för pikachu-mössan!

Jag måste klura lite på ledtråden så får återkomma lite kring det!
Visa bifogad fil 82527

Vad roligt att mössan uppskattades. Hittade i en tråd att du tyckte att alla barnmössor är så tråkiga, och en annan om hur ditt barn älskar Picachu :D

Regnbågsprintet köpte jag till mig själv också, tyckte det var så fint :love:
Gillar du muggen? Läste i någon tråd att du, liksom jag!, älskar Girl, interrupted, men jag velade mellan om jag skulle välja en mugg med karaktärerna eller skådisarna idag och hoppas du blev nöjd med valet :)

Jag hade tre ledtrådar av olika svårighetsgrad, vore spännande att få veta vilken/vilka du tog det på :D

Ja det är jag som är din tomte!! :bump:
Va roligt att du blev nöjd med presenterna. Kan ha gått lite bananas när jag fick shoppa till en fellow Harry Potter nörd... :angel: :love:
Det kan jag tänka mig 😍. Jag är supernöjd. Sen är frågan om jag vill äta upp godiset eller om det hamnar bland våra andra harry potter-grejer i vitrinskåpet 🙄😅.

Det tog en stund att hitta vem det var som var tomte. Jag kopplade ledtråden direkt men kunde inte komma på vem som har dödsrelikssymbolen som visningsbild 😅. Visste bara att det var någon, för jag reagerat på det tidigare.

Nix! Inte denna gång 🙈

Tigerflicka → cili
Ceta → Habina
Jeps → Klara
Malin_L → Takire
Sonic76 → cirkus
IngelaH -> Piglet82
Fille → EZMK
Wingates → Nixehen
Cambodia → Halcyon
WS6 → athena_arabians
cirkus -> lil-sis
Cattis_e->Bapelsin
glimmertrollet->Cattis_e
Halcyon → Mysboll
hippocampus → astronaut
Ramona → Fibusen
Habina —> Ramona
Lumos_Nox → Marty

Letade efter en tråd för att bekräfta det bruna stoet men hittade inget 😂

Tog det på Blacken och något jag läste men kan inte komma på vad det var nu :confused:
DSC_0101 (1)~3.webp

Brunt sto 😇

Tigerflicka → cili
Ceta → Habina
Jeps → Klara
Malin_L → Takire
Sonic76 → cirkus
IngelaH -> Piglet82
Fille → EZMK
Wingates → Nixehen
Cambodia → Halcyon
WS6 → athena_arabians
cirkus -> lil-sis
Cattis_e->Bapelsin
glimmertrollet->Cattis_e
Halcyon → Mysboll
hippocampus → astronaut
Ramona → Fibusen
Habina —> Ramona
Lumos_Nox → Marty
Bapelsin —> Cambodia

Letade efter en tråd för att bekräfta det bruna stoet men hittade inget 😂

Tog det på Blacken och något jag läste men kan inte komma på vad det var nu :confused:
Sen har jag en ljusbrunblack, och en musblack som vanligen är rätt anonym på buke.

För övriga som undrar. Min ledtråds ena halva var att mitt sto är brunt och de andra två är blacka eller nåt sånt. Minns ju inte exakt vad jag skrev.

Edit: Om någon tycker musblack en ser tunnmusklad ut så var han skadad där och tappat en del. Igång och fräsch nu.

Bifogade filer

• IMG_20210714_090626_467.webp
    IMG_20210714_090626_467.webp
    518,6 KB · Visningar: 41
Vad roligt att mössan uppskattades. Hittade i en tråd att du tyckte att alla barnmössor är så tråkiga, och en annan om hur ditt barn älskar Picachu :D

Regnbågsprintet köpte jag till mig själv också, tyckte det var så fint :love:
Gillar du muggen? Läste i någon tråd att du, liksom jag!, älskar Girl, interrupted, men jag velade mellan om jag skulle välja en mugg med karaktärerna eller skådisarna idag och hoppas du blev nöjd med valet :)

Jag hade tre ledtrådar av olika svårighetsgrad, vore spännande att få veta vilken/vilka du tog det på :D
Riktigt bra snokat! Min mössa var också SÅ fin! Och ja, jag älskar Girl Interrupted ❤️ Så den var riktigt bra också!

Jasså… tre stycken… jag tog det på någon som jag tomtat för eller som tomtat för mig tidigare :D

Edit: We meet again.

Det kan jag tänka mig 😍. Jag är supernöjd. Sen är frågan om jag vill äta upp godiset eller om det hamnar bland våra andra harry potter-grejer i vitrinskåpet 🙄😅.

Det tog en stund att hitta vem det var som var tomte. Jag kopplade ledtråden direkt men kunde inte komma på vem som har dödsrelikssymbolen som visningsbild 😅. Visste bara att det var någon, för jag reagerat på det tidigare.

Nix! Inte denna gång 🙈
Rekommenderar att INTE äta Bertie Botts :angel:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 608
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 338
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 416
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar