Secret Santa 2021

Jag jobbar så jag han bara öppna och inte ta någon bild. Men jag kan ju säga att min tomte är en av de där som kan fixa till en julklapp som passar alla. Vilket var tur för mig som lämnade urusla ledtrådar.
Jag har fått diamanttavla, ansiktsmasker, godis, doftljus, tändkottar och hundgodis som var mycket uppskattat av bägge.
Med andra ord när jag jobbat klart och ska ha julledigt kommer jag att sitta här vid brasan med tänt doftljus och försöka få ihop min tavla. Ja givetvis också försöka gissa vem det är som fixat till det.

Öppnade mina paket ikväll, vilka fina presenter 😍 Så mycket gott att mumsa, och fint broderigarn bland annat! 😍 Kassen blir perfekt för snabbturer till affären, vi har bara stora återanvändbara kasser hemma sen tidigare ☺️ Tusen tackar, min supersnälla tomte 🥰❤️ Tror jag har klurat ut några ledtrådar, men behöver fundera och undersöka lite imorgon innan jag vågar gissa tomte 🤣

IMG_20211224_231051.webp

Mäh, hur tog du det så snabbt? Ridå för mig. Jag behöver uppenbarligen steppa upp mitt game inför nästa år, eller så behöver du jobba på FBI. Men helt korrekt - jag är din tomte! 🤶🏻

Tog det på att Mollans paket var från hunden Mira, plus att du skrev att du hade fått en del ”inte-ledtrådar”, kom på då att jag kanske skrev en del sånna?! O_o:confused::angel::o:rofl:

Tusen tack iallafall, jag är såååå nöjd! ♥️

Secret Santa → Snällt Buke-barn
Tigerflicka → cili
Ceta → Habina
Jeps → Klara
Malin_L → Takire
Sonic76 → cirkus
TeamLundVer → Glimmertrollet
IngelaH -> Piglet82
Silver Girl → flyingchange
Fille → EZMK
Wingates → Nixehen
Cambodia → Halcyon
WS6 → athena_arabians
cirkus -> lil-sis
Islandshästryttare →Caoimhe
Astronaut->Blacksmithfarm
Blacksmithfarm->Barbabelle
Cattis_e->Bapelsin
glimmertrollet->Cattis_e
Halcyon → Mysboll
astronaut - blacksmithfarm
hippocampus - astronau
Ramona - Fibusen

Jag var så säker på att jag fotade innan jag åt upp halva min julklapp, men tydligen inte!

Jag fick i alla fall supergod finchoklad- både praliner och en sådan där riktig fin hantverkschokladkaka som var supersmarrig 😍 fick även en ansiktsmask, och en licki-mat till hunden samt två burkar mat att smeta på. Det var helt perfekt för just lickimat är en sådan sak jag funderat jättelänge på att köpa :D
Tusen tack! 🤩😍

Kan det vara @Takire om är min tomte?

Secret Santa → Snällt Buke-barn
Tigerflicka → cili
Ceta → Habina
Jeps → Klara
Malin_L → Takire
Sonic76 → cirkus
TeamLundVer → Glimmertrollet
IngelaH -> Piglet82
Silver Girl → flyingchange
Fille → EZMK
Wingates → Nixehen
Cambodia → Halcyon
WS6 → athena_arabians
cirkus -> lil-sis
Islandshästryttare →Caoimhe
Astronaut->Blacksmithfarm
Blacksmithfarm->Barbabelle
Cattis_e->Bapelsin
glimmertrollet->Cattis_e
Halcyon → Mysboll
astronaut → blacksmithfarm
hippocampus → astronaut
Ramona → Fibusen
athena_arabians → Fraggel_Tess

Alltså, tack tomten för min present! Tyvärr missade jag att ta bild, men teerna är ju bara sååå lyxiga! 🙏🏻😍👍🏻 Och jag hade den röda glittriga tofsen till julbordet idag. :bow:

Det är ju någon som har fjording som är min tomte. Gissar på @Habina 🙂

Haha, rätt gissat! :) Tänkte att teerna var ledtråd också, men Bönor och Blad kanske finns i fler städer än Uppsala?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
5 720
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 340
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 416
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar