Min tomte?!
Nej, inte din heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tomte?!
NÀÀ, jag Àr oskyldig hÀr ocksÄ!@Caoimhe Àr du min tomte?
Nopp, du fÄr gissa vidareJag fick en ledtrÄd i mitt paket men har inte kommit pÄ den.
Jag gissar pÄ @Hippocampus som min tomte?
Ja, tyvÀrr! Jag provade hÀromdagen och fick typ men för livet..har ingen aning om tomte Ànnu, men har ni alla provat SvenskjÀvlar? Det mÄste vara den bÀsta saltlakrits jag har Àtit!
Jag fick i julklapp idag av familjen! SÄ gott om Àn salt Skönt nÀr familjen lyssnar pÄ mina önskningar.har ingen aning om tomte Ànnu, men har ni alla provat SvenskjÀvlar? Det mÄste vara den bÀsta saltlakrits jag har Àtit!
Du gissade rÀtt!Som misstÀnkt blev det en tidig kvÀll, men nuuu har jag öppnat! Fick broderigarn, en rejÀl bit drickchoklad, en nyckelring med palettbladet Space Cake (som Àr en av mina favoriter ) och sÄ Toblerone och Lion som var med pÄ tidigare paketbild.
Bilden pÄ paketet med paketen leder mig till att @Houdinie mÄste vara min tomte?
MÀh, hur tog du det sÄ snabbt? RidÄ för mig. Jag behöver uppenbarligen steppa upp mitt game inför nÀsta Är, eller sÄ behöver du jobba pÄ FBI. Men helt korrekt - jag Àr din tomte!Jag Àr sÄ himla himla nöjd, behöver ev klura lite mer, men jag har mina misstankar om vem som Àr min tomte, @Ramona???
Men hur visste du det?? Ja, det Ă€r jag.Ăr möjligen @Hippocampus min tomte?
Jag borde uppenbarligen jobba med FBI..Men hur visste du det?? Ja, det Àr jag.
Nej du det Ă€r jag inte.Ăr @Masse min tomte?
Attans!Nej du det Àr jag inte.
VÀnta lite nu... Kan det vara @lil-sis ?Fler bilder... eftersom jag bara kan dela en fil per inlÀgg...
Jag Àr helt slut i huvudet efter en heldag med mÀnniskor omkring mig, sÄ jag ber om ursÀkt till min tomte men jag fÄr spara klurandet till imorgon.
Jag Àr mycket glad och tacksam, men gladast Àr nog den lille röde...