Tack snÀlla!Japp, skyldig! Kul det man lyckas pricka in sÄ bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snÀlla!Japp, skyldig! Kul det man lyckas pricka in sÄ bra
Jag har ocksÄ öppnat paket! Det visade sig finnas fyra inslagna paket i det stora, stora paketet som allt skickades i. Och tillsammans med dessa ett lÄngt och fint rim som förklarade alla klappar - och jag blev sÄ himla rörd! Min tomte har verkligen gÄtt all in och gjort research och verkligen lyckats pricka in alla mina ledtrÄdar. Blev faktiskt lite vÄt i ögonen nÀr jag lÀste rimmet. Wow!
Visa bifogad fil 82386
Jag hittade inte vad jag ville ha, sÄ gjorde dem sjÀlv!Men Äh, har du gjort dem sjÀlv?! Det var klockrena klappar och jag ser fram emot att testa chili (jag Àter den ju ocksÄ ). Tack Àn en gÄng!
Jag hittade inte vad jag ville ha, sÄ gjorde dem sjÀlv!
Pink tiger ligger pÄ ca. 350.000 Scoville, bara sÄ du vet, jag har duttat den pÄ tungan och höll pÄ att dö typ..
Vad bra! tĂ€nkte att du antingen uppskattar det eller tycker det Ă€r creepy att jag stalkat din IGĂr jĂ€ttenöjd! Och det var superfint gjort! Lovar att inte stĂ€mma dig
Tror min tomte vann den titeln förra ÄretJa, lite "Last Santa Standing"
Haha kom pÄ det senJag Àr inte med i Är sÄ mig Àr det inte
Jaaaaa! Snyggt gissat Vad tog du det pÄ?Drar ivÀg en chansning till dÄ Àr @glimmertrollet min tomte?
Gissar pÄ @Fraggel_Tess eller om Big Santa har varit sÄ klurig att jag fÄtt @Caoimhe som tomte? Giasningar baserat pÄ ledtrÄd och lite kollande pÄ andra trÄdar pÄ buke.
En chansning pga stentrollet. Funderade pÄ om det fanns nÄgot nick som hade med troll att göra.Jaaaaa! Snyggt gissat Vad tog du det pÄ?
Nej, jag var tomte Ă„t glimmertrolletKan du kanske vara min tomte?