Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OskyldigJag gissar vidare på @Fraggel_Tess
Man kan ju avvakta tills fler klurat ut sina också, så blir det färre att gissa på. Gissningar a behöver liksom inte bli klara idag, eller imorrn .
Vi håller på tills vi är klara ju.
Haha, ja får jag ingen ledtråd kommer jag avvakta lite Men kul att få gissa lite medJa, lite "Last Santa Standing"
Ny gissning @Fibusen
Det stämmer! Hoppas allt är to your liking!@EZMK är du min tomte? Klickade till nu tror jag
Eller hur! Den ska testas så snart jag kunnat skaffa mjölkVilken spännande choklad!
Helt rätt, det är jag som är din tomte! Kul att du gillar klapparna! Jag odlar själv lite chili och har just nu Pink tiger, äter chili gör jag dock inte..Visa bifogad fil 82392
Oj så mycket fint och spännande! Dreamies till katten (hennes favoritvariant, hon tackar så mycket), chilifrön Pink Tiger (perfekt nu inför första sådden på annandagen), bivaxljus med en jättesöt lykta och en chokladkaka med chili
Jag tackar min supersnälla Santa och jag tror det är @WS6 som tomtat för mig
Helt rätt, det är jag som är din tomte! Kul att du gillar klapparna! Jag odlar själv lite chili och har just nu Pink tiger, äter chili gör jag dock inte..
Ljusen har jag gjort själv! ^^
God Jul!
Tack snälla snälla tomten så bra paket utifrån mina ledtrådar Fick fem sorters te, lusse lelle med saffran, glögg, polkagris, pepparkaka och julte. Tre sorters choklad och två med islandshästar på. Jag har inte riktigt orkat söka runt här baserat på ledtråden men jag gör en vild gissning på @athena_arabians baserat på vad jag fick fram innan jag blev sjuk där jag kollade lite baserat på vart paketet var inlämnat. Annars får jag nog återkomma imorgon med fler gissningar. Vill mest krypa ner i sängen och sova igen nu. Men ska försöka orka smaka på lite te ikväll, chokladen får anstå tills jag är mindre illamående.
Visa bifogad fil 82506