Secret Santa 2021

Öppnat mitt fina paket! Tack tomten! :love:

Mkt godsaker, min favoritfärg på flera grejer och resetillbehör (alltid velat ha ett passfodral!) tack tack tack!
En glimmis som var en del av ledtråden, en dalahäst! 🤩

Men det enda jag kan få fram från ledtrådarna är vart tomten bor... Men mina detektivkunskaper är inte så många... Någon som bor i Mora!
Närmast luskat är @athena_arabians ? 😁

Öppnat mitt fina paket! Tack tomten! :love:

Mkt godsaker, min favoritfärg på flera grejer och resetillbehör (alltid velat ha ett passfodral!) tack tack tack!
En glimmis som var en del av ledtråden, en dalahäst! 🤩

Men det enda jag kan få fram från ledtrådarna är vart tomten bor... Men mina detektivkunskaper är inte så många... Någon som bor i Mora!
Närmast luskat är @athena_arabians ? 😁
Glömde bild!
IMG_20211222_213736.webp

Tack snälla tomten! Jag fick rosenstänken som jag packade upp tidigare, två jättefina hästkylskåpsmagneter, kola och tomte och nu förstår jag också varför mina katter var så besatta av tomkartongen. Jag trodde det var pga av vad lådan haft i sig innan men det var ju såklart kattgodiset ! Blev jätteglad för allt! Tack så hemskt mycket- jag har inte en blekaste aning om vem du är så min taktik blir att ligga lågt med gissningar till där inte är så många att gissa på kvar…

Bifogade filer

• 7F28764C-3480-45E5-ACF5-18910792A385.webp
    7F28764C-3480-45E5-ACF5-18910792A385.webp
    153,7 KB · Visningar: 66
Rackarns 😂 Min tomte får gärna lägga en ledtråd i tråden, eller via Big Santa då, så jag har nått att gå på 🙈 tänker att det blir lite tradigt att gissa en i taget på de 50 som är kvar 😅
Man kan ju avvakta tills fler klurat ut sina också, så blir det färre att gissa på. Gissningar a behöver liksom inte bli klara idag, eller imorrn 😇.
Vi håller på tills vi är klara ju.

Tactack min tomte! 😃

Gissar @cambodia är min tomte, paketen till din familj (i vad gör vi tråden) såg misstänkt likadana ut som min. Samma papper och snöre, sen minns jag läst du gillar nån engelsk polis när såg din avtar sen, tanke på ledtråden jag fick 😁

Bifogade filer

• 20211224_125307.webp
    20211224_125307.webp
    126,3 KB · Visningar: 74
I paketen gömde sig det här:
Pet Sematary av Stephen King
Te som doftar ljuvligt - det ska jag smaka till julfrukosten!
En spöklig, supersöt liten prydnadskatt
Ett pussel med MASSOR AV KATTER :love:

Visa bifogad fil 82387
Tack tack tack snälla tomten!

Alltså om ni hade sett ledtrådarna som jag skickade med i år så skulle ni förstå hur fullkomligt perfekta de här klapparna är. Så himla roligt! Duktig och väldigt generös tomte har jag fått i år - och på ledtrådarna så gissar jag att det är @Islandshästryttare som är min hemliga tomte? :heart

Det stämmer roligt att du blev glad och att det var bra saker utifrån ledtrådarna. Men tyckte det var tydliga ledtrådar med som var lätta att köpa saker utifrån. Pusslet var en slump att jag sprang på, de hade massa olika djurpussel först hittade jag inget med katter . Men sen låg det på ett annat ställe i butiken:) Mycket nöje med det och hoppas teet smakase gott.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 016
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar