Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer bra!
Och precis när jag köpt handledsvärmarna såg jag att du hittade lösningen i den öppna ventilationen
Pennan är sån man kan sudda så du kan ha till korsord!
Åh vad roligt att du tyckte om detVisa bifogad fil 82430
Åååh vilken snäll tomte jag har! Visste inte att jag varit så snäll i år
Boken var spot on, undrar om tomten stalkat sig till mitt intresse för distansritt?
Och kaffemuggen, FANTASTISK! Kommer användas jämt! Väldigt drickvänlig.
Fick också supergott julkaffe, en mysig buff med reflextext PLUS en jättekul dikt! ❄
Världens bästa tomte @TeamLundVer (?!), tomta för mig varje år tack?
Vilken spännande choklad!Som misstänkt blev det en tidig kväll, men nuuu har jag öppnat! Fick broderigarn, en rejäl bit drickchoklad, en nyckelring med palettbladet Space Cake (som är en av mina favoriter ) och så Toblerone och Lion som var med på tidigare paketbild.
Bilden på paketet med paketen leder mig till att @Houdinie måste vara min tomte?
Oskyldig!Hmm, jag är förvirrad Har aldrig själv använt Big santas adress när jag skickat, så jag är inte helt säker på vad den är Men misstänker att den som tomtat för mig lånat den. Då det inte är någon ledtråd (som jag kan se i alla fall ) i paketet, och någon ju måste ha Nixehen som tomte, så gissar jag på dig @Nixehen
Åh, pusslet!Helt underbara klappar.
Tack snälla snälla tomten du har verkligen hittat rätt trots mina väldigt diffusa ledtrådar
Visa bifogad fil 82457
Jag var ju urusel på att gissa tomte förra året så chansen att jag får rätt på första försöket är väl tämligen liten men jag chansar på att det är @athena_arabians eftersom det är postat långt upp i landet och hon har en särbo som bor i Norrland
Undrar om den har katt…. o jag har ju kastat adresslappen som tomten skickade ifrånJag har ingen aning om vem min tomte är….