Secret Santa 2021

Och öppnade! Te, ögonmask och ögonmask :D, örhängen, choklad, mjuka skoinlägg och ett paket med duschtvål, bodybutter och en duschpuff.
20211224_100945.webp

Visa bifogad fil 82430
Åååh vilken snäll tomte jag har! Visste inte att jag varit så snäll i år 🥺😇
Boken var spot on, undrar om tomten stalkat sig till mitt intresse för distansritt? 😍👻
Och kaffemuggen, FANTASTISK! Kommer användas jämt! Väldigt drickvänlig.
Fick också supergott julkaffe, en mysig buff med reflextext PLUS en jättekul dikt! ☕
Världens bästa tomte @TeamLundVer (?!), tomta för mig varje år tack? 🎅🎄🎁
Åh vad roligt att du tyckte om det 😁

Som misstänkt blev det en tidig kväll, men nuuu har jag öppnat! Fick broderigarn, en rejäl bit drickchoklad, en nyckelring med palettbladet Space Cake (som är en av mina favoriter :D ) och så Toblerone och Lion som var med på tidigare paketbild.

Bilden på paketet med paketen leder mig till att @Houdinie måste vara min tomte? :D

Bifogade filer

• 20211224_094347.webp
    20211224_094347.webp
    223,4 KB · Visningar: 88
Hmm, jag är förvirrad 😫 Har aldrig själv använt Big santas adress när jag skickat, så jag är inte helt säker på vad den är :rofl: Men misstänker att den som tomtat för mig lånat den. Då det inte är någon ledtråd (som jag kan se i alla fall :angel: ) i paketet, och någon ju måste ha Nixehen som tomte, så gissar jag på dig @Nixehen :D
Oskyldig! 😁

Helt underbara klappar. ♥️
Tack snälla snälla tomten 🙌 du har verkligen hittat rätt trots mina väldigt diffusa ledtrådar
IMG_20211224_093117.webp

Jag var ju urusel på att gissa tomte förra året 🙈 så chansen att jag får rätt på första försöket är väl tämligen liten men jag chansar på att det är @athena_arabians eftersom det är postat långt upp i landet och hon har en särbo som bor i Norrland 😁

Helt underbara klappar. ♥️
Tack snälla snälla tomten 🙌 du har verkligen hittat rätt trots mina väldigt diffusa ledtrådar
Visa bifogad fil 82457

Jag var ju urusel på att gissa tomte förra året 🙈 så chansen att jag får rätt på första försöket är väl tämligen liten men jag chansar på att det är @athena_arabians eftersom det är postat långt upp i landet och hon har en särbo som bor i Norrland 😁
Åh, pusslet! :love:

Ungefär så här länge, men inte längre, kunde jag hålla mig :D
Jag har inte vågat öppna mitt gigantiska paket eftersom det kändes.. Som ett paket liksom
Visade sig innehålla världens finaste inslagna paket :love: till och med inslagningen har min tomte kopplat till mina ledtrådar :love:

Bifogade filer

• IMG_20211224_102237.webp
    IMG_20211224_102237.webp
    245,4 KB · Visningar: 69
Mina paket och vad de innehöll :bump:
Superfin personlig termosmugg med gris på (knorren 😍) och ett kaffe som luktar helt fantastiskt! Det kommer få förgylla mina frukostar i mellandagarna, passar perfekt när Kaffekalendern från Kahls tog slut idag 😍
Tack snälla Tomten!! Jag gissar att @IngelaH är min tomte?

IMG_20211224_110626.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 038
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar