Secret Santa 2021

Spänningen är olidlig!
957CE8A3-C75A-485B-B2BA-97C84F13D993.webp

Öppnade förpackningen med kattleksaker på köksbordet. Kakan var med. Det låg tre bollar där i, och därmed tre bollar på bordet. Hon sopade ner en i taget med ett uttryck som sa ”Den ska inte ligga här!”, ”Den ska inte heller ligga här”, ”Och den där ska definitivt inte ligga här” 😂

Fick med sista på bild, precis när den far ner för kanten. Kakan ligger nu på bordet och är nöjd med sitt bidrag till julstädningen.
9006C676-8ADD-476E-A023-CF0611644B47.jpeg

6F4271FF-7731-4C46-9CAB-DD140602367C.webp

Åh min tomte hade prickat ledtrådarna perfekt! Två olika nagellack (det blir nog ”Copper” som får bli julaftonslacket!), spännande pistagechoklad, samt ett Mulle-DIY-halsband till min 4-åriga dotter (som hon ville börja med direkt, men jag sa att mamma måste fota först 😁. Tusen tusen tack tomten 🥰 som jag baserat på ledtråden tror är @Silver Girl 🤶

Läste att min tomte var nervös, så det fick bli paketöppning före frukost. ;)

043F8C68-0062-4E11-905D-8A59AE551928.webp

Tack snälla tomten! :love: I muggarna står det ”du är” och på sidan ”bäst”. Tänk så väl tomten känner mig. :angel:

Boken är fylld med intressanta recept, jag började bläddra men fick hejda mig för jag höll på att fastna. Ska bli så spännande att testa lite!

Godiset var verkligen spot on, jag har sett de där sidenkuddarna i butik och velat köpa, men känt mig för snål. :o Så nu ska jag njuta av lite nostalgi, min farmor hade alltid de där kuddarna.

Eftersom min braiga tomte lämnat ledtrådar, så jag kunnat luska lite på buke, så tror jag att min tomte är @Ceta

Läste att min tomte var nervös, så det fick bli paketöppning före frukost. ;)

Visa bifogad fil 82417

Tack snälla tomten! :love: I muggarna står det ”du är” och på sidan ”bäst”. Tänk så väl tomten känner mig. :angel:

Boken är fylld med intressanta recept, jag började bläddra men fick hejda mig för jag höll på att fastna. Ska bli så spännande att testa lite!

Godiset var verkligen spot on, jag har sett de där sidenkuddarna i butik och velat köpa, men känt mig för snål. :o Så nu ska jag njuta av lite nostalgi, min farmor hade alltid de där kuddarna.

Eftersom min braiga tomte lämnat ledtrådar, så jag kunnat luska lite på buke, så tror jag att min tomte är @Ceta
Åh, va fint att du gillade dem 😍

30F6D29C-333E-4649-8EDC-73C9BCBD96F4.jpeg

Åhhh, tack snälla tomten!!! :love::heart Jättevarma och mysiga sockor, perfekt i mitt golvkalla hus! Handlotion från Rituals, jag ÄLSKAR det märket och dofter, och senast i förrgår stod jag och försökte klämma ur det sista ur tuben jag hade, har varit för snål att köpa en ny till mig själv nu när jag köpt julklappar till sonen och allt, så den kunde inte bli mer passande! Ett par fingervantar, perfekta att ha i bökiga tumvantarna och till våren, sen en god choklad!

Vovven fick sina absoluta favoritstix, hon är helt galen i dom! Och bajspåsar i jättefin gammalrosa, så roligt, jag tror aldrig jag ägt ett par vanligt svarta, så roligt att få en ny färg som vi faktist aldrig testat! 😍 Bara haft vanlig rosa, knallrosa, och någon pastelllila. 😅 (Vovve sur bara för att hon inte fick hugga in direkt!)

Jag är så himla himla nöjd, behöver ev klura lite mer, men jag har mina misstankar om vem som är min tomte, @Ramona???

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 045
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar