Är lite nervös över vad mitt snälla Buke-barn ska tycka om klapparna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Är lite nervös över vad mitt snälla Buke-barn ska tycka om klapparna
Är lite nervös över vad mitt snälla Buke-barn ska tycka om klapparna
Då är vi treSamma här.
Och vad de innehöllMina fina paket Visa bifogad fil 82414
Åh vad bra att du gillade detOch vad de innehöll Visa bifogad fil 82415
Tack snälla tomten @Wingates
Teet ligger redan i koppen - och smakar fantastiskt! Godiset ska jag smaska på ikväll när jag gamear och fröerna ska bli spännande att odla under våren.
Åh, va fint att du gillade demLäste att min tomte var nervös, så det fick bli paketöppning före frukost.
Visa bifogad fil 82417
Tack snälla tomten! I muggarna står det ”du är” och på sidan ”bäst”. Tänk så väl tomten känner mig.
Boken är fylld med intressanta recept, jag började bläddra men fick hejda mig för jag höll på att fastna. Ska bli så spännande att testa lite!
Godiset var verkligen spot on, jag har sett de där sidenkuddarna i butik och velat köpa, men känt mig för snål. Så nu ska jag njuta av lite nostalgi, min farmor hade alltid de där kuddarna.
Eftersom min braiga tomte lämnat ledtrådar, så jag kunnat luska lite på buke, så tror jag att min tomte är @Ceta
KorrektTack så mycket för fina julklappar! ska smaka på allt imorgon. Jag gissar på att @lytesout95 är min tomte?
Stämmer bra!Jag slänger iväg en gissning på @tigerflicka
Stort tack från både mig och katterna . God jul!Stämmer bra!