Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix! Du får leta vidare.Nu klickade texten på klapparna till hos mig, kan @mysboll vara min tomte?
Inte din heller!Det här var verkligen svårt!
Men chansar på att @mysboll är min tomte?
Fasiken då!Nix! Du får leta vidare.
Tack så jättemycket för alla klapparna!Yes box!
Mina kissar hälsar att påsarna har klena sömmar som kan behöva stöttas upp
Ja det är jag som är din tomte!!Och efter öppning kan man ju inte vara något annat än glad och nöjd . Min tomte gick all in på mitt Harry Potter-intresse men lyckades samtidigt fånga in flera andra ledtrådar. Helt superfina presenter!!! Julkulor, Harry Potter-godis och en superfin filt till bebis med Harry Potter-tema . Hon har redan snuttefiltar från samma märke som hon älskar, så denna filt blir nog perfekt!
Jag gissar på att @Lumos_Nox är min tomte utifrån den kluriga ledtråden och lite efterforskning bland årets deltagare . Visa bifogad fil 82550
Nix! Du får gissa vidare.Snabb gissning ur det blå...
Kan @parellikusken vara min tomte?
Nix!Slumpar en gissning idag, kan @Happimess vara min tomte?
Jag var så säker på att jag fotade innan jag åt upp halva min julklapp, men tydligen inte!
Jag fick i alla fall supergod finchoklad- både praliner och en sådan där riktig fin hantverkschokladkaka som var supersmarrig fick även en ansiktsmask, och en licki-mat till hunden samt två burkar mat att smeta på. Det var helt perfekt för just lickimat är en sådan sak jag funderat jättelänge på att köpa
Tusen tack!
Kan det vara @Takire om är min tomte?
Fast jag hade väl inte nån ledtråd?Försökte göra en lite snitsig bild men har ju typ ingen konstnärlig ådra.
Hur som, jag öppnade även avkommans present eftersom han inte är här
Superfina grejer och i samma ögonblick som egna muggar blir obligatoriska på jobbet så flyttar min in i enhörningsrummet
Tack tack tack
Min gissning är att det kom från @cirkus dvs om jag gissar rätt på ledtråden
Visa bifogad fil 82504
Fast jag hade väl inte nån ledtråd?
Iofs du kanske minns att jag jobbat volontärt med refo?