Secret Santa 2021

Secret Santa → Snällt Buke-barn
Tigerflicka → cili
Ceta → Habina
Jeps → Klara
Malin_L → Takire
Sonic76 → cirkus
TeamLundVer → Glimmertrollet
IngelaH → Piglet82
Silver Girl → flyingchange
Fille → EZMK
Wingates → Nixehen
Cambodia → Halcyon
WS6 → athena_arabians
cirkus → lil-sis
Islandshästryttare → Caoimhe
Astronaut → Blacksmithfarm
Blacksmithfarm → Barbabelle
Cattis_e → Bapelsin
glimmertrollet → Cattis_e
Halcyon → Mysboll
astronaut → blacksmithfarm
hippocampus → astronaut
Ramona → Fibusen
athena_arabians → Fraggel_Tess
Habina → Ramona
Lumos_Nox → Marty
Bapelsin → Cambodia
Lytesout95 → quarterranchen
Houdinie → gul_zebra
Lil-sis → Houdinie
EZMK → Wingates

Haha, ja! Jag är din tomte 😊. Vad fin din lilla Horsea blev 👍
Haha 😃 tack snälla för fina, roliga och användbara julklappar!
Och som jag har funderat på de jäkla siffrorna 😅 tills det nu bara gick upp för mig, så självklart liksom! Haha!

Om någon undrar/är nyfiken:
Det stod en tolvsiffrig kod med texten: "följer du denna invit får du inte bara en ledtråd, utan klappar en lång tid framåt."

Sifferkoden är så man kan bli vänner i pokemon go, där man sen kan skicka paket till varandra, att jag spelat pogo sen start och fortfarande gör va en av mina 5 punkter och att horsea är min favorit (figuren jag pillemojsade ihop innan) 😁
Så smart ledtråd!

Haha 😃 tack snälla för fina, roliga och användbara julklappar!
Och som jag har funderat på de jäkla siffrorna 😅 tills det nu bara gick upp för mig, så självklart liksom! Haha!

Om någon undrar/är nyfiken:
Det stod en tolvsiffrig kod med texten: "följer du denna invit får du inte bara en ledtråd, utan klappar en lång tid framåt."

Sifferkoden är så man kan bli vänner i pokemon go, där man sen kan skicka paket till varandra, att jag spelat pogo sen start och fortfarande gör va en av mina 5 punkter och att horsea är min favorit (figuren jag pillemojsade ihop innan) 😁
Så smart ledtråd!
Jag var så stolt när jag kom på min smarta, och samtidigt rätt självklara (trodde jag) ledtråd 😅. Blev lite orolig när du inte kopplade det först, men det var ju tur att polletten föll ner till slut ❤️.

Så lite så! Jag hoppas något kommer till användning. Jag hade bra idéer men hade svårt att få till det 😊. Nöjd att jag hitta lilla Horsea dock 😅.

Tack så mycket snälla tomten! 🤩

Jag fick en bakformar och en provsticka båda i form av granar. Sen fick jag även jättegoda saffransbiscotti och kardemummakakor.

Jag gissar bara hejvilt för jag får ingen rätsida på ledtrådarna, kan det vara @voltis ?
DCB9F3F7-0BCF-460A-804E-B43429A51925.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
5 502
Senast: cewe
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 298
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar