Secret Santa 2021

Jag som trodde det skulle bli enklare att gissa efter att flera tomtar blivit avslöjade.
Jag jobbar denna helgen och det är kaos som vanligt, så det blir dessutom väldigt många inlägg att läsa ikapp sig på och nu känner jag mig bara mer förvirrad av alla nick som gissats på och trots listan så har jag svårt att hålla ordning på nåt :rofl:

Får man googla?
Annars anar jag att min tomte har hund iaf med tanke på kartongen klappen kom i

Korrekt 😁. Julkulorna är min egen produktion 😁

Jag har druckit av teet med saffran och pepparkakshuset som båda smakade ljuvligt. Jag kunde också igår kväll smaka på chokladen päron med kardemumma var fantastiskt god som verkligen överraskade mig den kommer jag definitivt att köpa igen! Blev frisk smak som bröts av av kardemumman på ett sätt som gjorde att jag verkligen uppskattade den. Så tack för de fina julklapparna! :love: Kul att de var hemgjorda de är jättefina kul att få något med islandshästar på!

Kör uteslutningsmetoden med en lista och försöker klura.. Blir inte så mycket lättare 😆 Har säkert lyckas misstolka en ledtråd eller totalt missat :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 311
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 600
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 268
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare