Ingen aning vart mitt paket lämnades in, men kanske är du min tomte?Ledtråd till min offer: jag lämnade in paketet på samma utlämningsställe som du hämtade på! Minimalt med jobb för PostNord mao
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning vart mitt paket lämnades in, men kanske är du min tomte?Ledtråd till min offer: jag lämnade in paketet på samma utlämningsställe som du hämtade på! Minimalt med jobb för PostNord mao
Stort tack för presenternaJa!
Då måste jag missat!
Varsågod!Stort tack för presenterna
Så himla fin mugg och snacksen gick åt
kan du inte skriva pm till de?Det är himla tråkigt att vissa inte är aktiva nu efter jul och därmed lämnar både mottagare och tomtar hängande. Trist beteende!
Jag tror bestämt att det kommer tillkomma en ny regel nästa år, där man redan i sin anmälan får lova att vara aktiv även efter jul!
/Big Santa
Ingen aning vart mitt paket lämnades in, men kanske är du min tomte?
Är du tomte till mig kanske? Känner mig så trög just nu!! Stackars min tomte!!En ledtråd till mitt offer är att jag har med flera ledtrådar bland paketen men de är kanske lite väl långsökta nu när jag tänker efter..
Nope!Är du tomte till mig kanske? Känner mig så trög just nu!! Stackars min tomte!!
Jo det kan jag ju göra, när jag har tid att sätta mig ner och gå igenom sisådär 20 sidor i tråden, stämma av mot listorna och lista ut exakt vilka som inte varit aktiva.kan du inte skriva pm till de?
Tyvärr inte@Mirre är du min tomte?
Yay Tack så himla mycket!!
Jag läste på paketet igen ikväll och tänkte på katt igen, sen gick jag in i tråden för att se om nån hade en katt på sin bild och då klickade jag in på en sida där du skrivit om plast, o då fick jag känslan, Mirre!
Är du min tomte då kanske?Nej tyvärr Men mitt offer är en av de som febrilt letar efter sin tomte!
Korrekt Hoppas du gillade presenterna, och att du inte redan läst böckernaChansar på @Serena87 som min tomte.
Är du min tomte då kanske?