Secret Santa 2015

Jag föll visst bort. :D Men jag behöver fler ledtrådar för att lista ut vem min SS är! :crazy:
SS --> Offer

1. Sweep --> gul_zebra
2. Glooper --> sweep
3. chiara --> marti130
4. Mirtai --> Paddington
5. Texaz --> Mirtai
6. Masqueradee --> Anna
7. pannkaka --> Malin_L
8. Eliine --> Blacksmithfarm
9. Halcyon --> LindgrenV
10. illernettan --> WS6
11. AraSlei --> Karma
12. athena_arabians --> Emtherlia
13. Snow --> ii-ssa
14. Fryckan --> AraSlei
15. Blacksmithfarm -> Dresden
16. LindgrenV -> Fryckan
17. Cambodia --> Fraggel_Tess
18. Fraggel_tess --> Sonic76
19. Anna --> Mumfie
20. Ceta --> cirkus
21. LittleJohn--> Reville
22. Zoya--> Kaktuzblomma
23. Cattaflajna --> Emor
24. Reville--> Chiara
25. Mariposa --> prallan
26 Snurrfian---> Trott

Nu har jag, genom uteslutningsmetod, lyckats begränsa mig till elva potentiella tomtar :angel:
Råkade slänga både det jättestora brevet alltihop kom i och aviseringssmset, så jag har varken avsändarnamn eller ort att gå efter. Har försökt gissa mig fram med hjälp av tillverkningsorter på en del av klapparna, men de är utspridda mellan Stockholm och Kalmar, vilket inte gör det precis lättare. Allt jag har är ledtråden som låg i paketet, vilket som sagt nu begränsar mig till elva små tomtar.

Så snälla tomte, skulle jag kunna få en till liten ledtråd?

Får be om ursäkt till min tomte, har inte hunnit klura så mycket då jag jobbat alla juldagarna. Men nu är jag ledig och har tid! (Och betydligt färre nick att välja mellan eftersom ni varit så duktig på att lista ut era tomtar :p)

Ledtråd till mitt offer: det doftar, smakar och glittrar

Är du min tomte? :)

1. Sweep --> gul_zebra
2. Glooper --> sweep
3. chiara --> marti130
4. Mirtai --> Paddington
5. Texaz --> Mirtai
6. Masqueradee --> Anna
7. pannkaka --> Malin_L
8. Eliine --> Blacksmithfarm
9. Halcyon --> LindgrenV
10. illernettan --> WS6
11. AraSlei --> Karma
12. athena_arabians --> Emtherlia
13. Snow --> ii-ssa
14. Fryckan --> AraSlei
15. Blacksmithfarm -> Dresden
16. LindgrenV -> Fryckan
17. Cambodia --> Fraggel_Tess
18. Fraggel_tess --> Sonic76
19. Anna --> Mumfie
20. Ceta --> cirkus
21. LittleJohn--> Reville
22. Zoya--> Kaktuzblomma
23. Cattaflajna --> Emor
24. Reville--> Chiara
25. Mariposa --> prallan
26 Snurrfian---> Trott
27. Malibu_Stacy --> Zoya

Tacktack min tomte!
Om namnet stämmer överens med den som har skickat, har jag minne av att för mig Nixehen har lika snyggt förnamn som mig ;) , så gissar jag på Nixehen är min tome :)

Edit: fick twistpåse med, den är snart uppäten.
Nope, jag är inte din tomte! :D

:banana:nu har även jag fått mitt paket. Grannen hade fått lappen hem till sig och hade inte tänkt på det förren idag.
Vet inte hur man fixar bild men jag fick en mössa med figurer från toy story, grytlappar, tuggben, och choklad :love:. Stor tack tomten det var mycket uppskattat

:banana:nu har även jag fått mitt paket. Grannen hade fått lappen hem till sig och hade inte tänkt på det förren idag.
Vet inte hur man fixar bild men jag fick en mössa med figurer från toy story, grytlappar, tuggben, och choklad :love:. Stor tack tomten det var mycket uppskattat
Förresten jag gissar att ws6 är min ss

En ledtråd till mitt offer är att jag har två katter, och de heter inte typ Smulan eller Findus eller något annat klassiskt "kattigt" ;)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 094
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 492
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 601
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023