Tackar! Underbar choklad
Vase god
Vilken tur att den blev bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar! Underbar choklad
Japp! Kul att du vart nöjd! Tändsticksasken är egen dekorerad och så även den virkade girlangen!Tack tomten! Jätteglad för mina paket
Fick te, doftljus i burk, doftljus/teljus med kryddig doft () paket till granen, en bok, choklad tändstickor i egendekorerad (?) Ask och virkad girlang till granen
https://www.instagram.com/p/_wdr5SuzMH/
@Snurrfian är du min tomte?
Jag tog dig på girlangen jättefin verkligen! Tack igen!Japp! Kul att du vart nöjd! Tändsticksasken är egen dekorerad och så även den virkade girlangen!
YesÄr du min ss @Reville
Jag är inte din tomte, jag tomtade för ngn annanNu är jag igång klurar igen, @Paddington skulle du kunna vara min SS?
Där var ett öga jue! Trodde jag tittat igenom alla nick
Åhhh Tack så hemskt mycket för sakerna!! Du har väl läst hur mycket jag tyckte om dom? Boken är fantastisk, såååå många roliga recept. Har hittat en papegojtårta som jag ska göra i dagarna
Kan du kanske vara min tomte?Kör väl en ledtråd till mitt offer också: cellofan!!
Kan du kanske vara min tomte?
Tjoho! Jag är verkligen kass på att gissa, tur du hintade lite. Tusen tack!Ja, stämmer bra
Ja jag läste det, kul att de blev så uppskattade Ville nästan outa mig där ett tag, men lyckades hålla migÅhhh Tack så hemskt mycket för sakerna!! Du har väl läst hur mycket jag tyckte om dom? Boken är fantastisk, såååå många roliga recept. Har hittat en papegojtårta som jag ska göra i dagarna
Nej den hade idag inte, och har blivit väldigt nyfiken på den från boktråden Den får följa med på min semester om några dagar!
Jag var osäker på om du hade boken redan, hoppas inte.
Ja jag läste det, kul att de blev så uppskattade Ville nästan outa mig där ett tag, men lyckades hålla mig