Nu har det gått så långt tid och tråden har liksom dött, så jag tänkte fråga om det är någon som vill veta vem som var deras tomte som inte redan fått veta det? Isåfall kan jag publicera de sista här i tråden.
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har det gått så långt tid och tråden har liksom dött, så jag tänkte fråga om det är någon som vill veta vem som var deras tomte som inte redan fått veta det? Isåfall kan jag publicera de sista här i tråden.
Tack snälla @cirkus alltså för de fina paketen!
Vassego!
Jag tänkte på *alla* i hushållet. jag tror att M kanske gillar väskan
På julafton utbrast hon "Titta mamma, det är Cinna! Och jag!" och sen såg hon ut såhär
Varsågod, hoppas det föll i smaken@Emor , fick veta nu att du är min tomte. Så här kommer ett väldigt sent Tack!
Det gjorde detVarsågod, hoppas det föll i smaken
Jadå, om intresse finns!Fel tråd kanske att fråga på men blir det nått liknande till påsk?
Jadå, om intresse finns!
http://www.bukefalos.com/threads/secret-easterbunny-2016.1384459/Har jag missat, är blind, söker dåligt eller är det ingen Secret easterbunny i år?