Jag tänker nu att det kanske är @Masqueradee som är min tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh, tusen tack!!!! Superfina saker juJa det är jag!
Nope, jag är redan hittad Dock söker jag min tomteJag tänker nu att det kanske är @Masqueradee som är min tomte?
Nope, jag är redan hittad Dock söker jag min tomte
NAJS!! Haha, tack så mycket. Tror det är du i alla fall :PLedtråd 4:
Någonting juligt att dricka, någonting vitt/rött/svart att dricka ur samt något grönt för händerna...
Ja det är jag! Hoppas du gillade te:et och att muggen passade in i din samling. Såg i en tråd att du virkade så garnet kan ju alltid bli ett par grytlappar...NAJS!! Haha, tack så mycket. Tror det är du i alla fall :P
@cirkus, kan det vara du som är min tomte??
Nu har det varit väldigt tyst här några dagar... Vilka tomtar är kvar att gissa på för oss som inte hittat vår än?
Det är nog en bra idéNu har det gått så långt tid och tråden har liksom dött, så jag tänkte fråga om det är någon som vill veta vem som var deras tomte som inte redan fått veta det? Isåfall kan jag publicera de sista här i tråden.
Nu har det gått så långt tid och tråden har liksom dött, så jag tänkte fråga om det är någon som vill veta vem som var deras tomte som inte redan fått veta det? Isåfall kan jag publicera de sista här i tråden.
Nu har det gått så långt tid och tråden har liksom dött, så jag tänkte fråga om det är någon som vill veta vem som var deras tomte som inte redan fått veta det? Isåfall kan jag publicera de sista här i tråden.