Jag gissar vidare helt vilt och chansar på @toughcookie som verkar bo i rätt landsända åtminstone. Dessvärre har jag lyckats kasta omslagspappret med avsändaren så jag får satsa på att jag minns rätt bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag!
Är du min tomte?En ledtråd till mitt offer är att jag har två katter, och de heter inte typ Smulan eller Findus eller något annat klassiskt "kattigt"
Åh äntligen!
Tack så himla mycket! Har använt koppen (som är en perfekt mugg till te) varje dag sedan julafton. Igår drack jag mintchokladte och tänkte prova vaniljen nu under kvällen. Behövde verkligen lite nya teer!
Jag gissar vidare helt vilt och chansar på @toughcookie som verkar bo i rätt landsända åtminstone. Dessvärre har jag lyckats kasta omslagspappret med avsändaren så jag får satsa på att jag minns rätt bara.
Nepp, jag är oskyldigÄr du min tomte?
Kul att du gillar det! Jag älskar själv STORA muggar till te och choklad/mint är min absoluta favorit Vågade inte skicka en hel påse med tanke på din ledtråd, men tänkte att du iaf fick smaka det!
Helt på din linje!
Jag gillar choklad också, men är inte den där chokladälskaren som äter ett helt paket marabou eller så
Teet smakade väldigt gott! Aldrig druckit chokladte innan
det är samma sak för mig.....Mitt offer har inte börjat gissa än - så det är ingen idé att ni som gissat gissar på mig
Samma sak här! Offret har varit in men inte gissat.Mitt offer har inte börjat gissa än - så det är ingen idé att ni som gissat gissar på mig
Nix, jag är inte eran tomte heller
Kan även ge ledtråden att de var sju saker totalt i fem paket o kartongen sakerna skickades i var en garantkartongKan ge en liten ledtråd till mig offer, sött och sen lite juligt
NejChansar hejvilt.. Är du min tomte?
Ny ledtråd till mitt offer: Mina husdjur har hjälp till att lysa upp ditt hem.
Och samma här...Mitt offer har inte börjat gissa än - så det är ingen idé att ni som gissat gissar på mig