Secret Santa 2015

Jag gissar vidare helt vilt och chansar på @toughcookie som verkar bo i rätt landsända åtminstone. Dessvärre har jag lyckats kasta omslagspappret med avsändaren så jag får satsa på att jag minns rätt bara.

Åh äntligen! :D
Tack så himla mycket! Har använt koppen (som är en perfekt mugg till te) varje dag sedan julafton. Igår drack jag mintchokladte och tänkte prova vaniljen nu under kvällen. Behövde verkligen lite nya teer! :)

Kul att du gillar det! :) Jag älskar själv STORA muggar till te och choklad/mint är min absoluta favorit :D Vågade inte skicka en hel påse med tanke på din ledtråd, men tänkte att du iaf fick smaka det!

Jag gissar vidare helt vilt och chansar på @toughcookie som verkar bo i rätt landsända åtminstone. Dessvärre har jag lyckats kasta omslagspappret med avsändaren så jag får satsa på att jag minns rätt bara.

Nej tyvärr.
Jag har lyckats med samma och dessutom raderat både aviseringsmail och sms så vet inte riktigt hur jag ska luska reda på min tomte.

Kul att du gillar det! :) Jag älskar själv STORA muggar till te och choklad/mint är min absoluta favorit :D Vågade inte skicka en hel påse med tanke på din ledtråd, men tänkte att du iaf fick smaka det!

Helt på din linje!
Jag gillar choklad också, men är inte den där chokladälskaren som äter ett helt paket marabou eller så :p
Teet smakade väldigt gott! Aldrig druckit chokladte innan :)

Helt på din linje!
Jag gillar choklad också, men är inte den där chokladälskaren som äter ett helt paket marabou eller så :p
Teet smakade väldigt gott! Aldrig druckit chokladte innan :)

Härligt att du gillar det! Kul att kunna variera sig med lite olika smaker emellanåt också! :)

Mitt offer har varit in i tråden och önskat ledtrådar, känner dock att jag har svårt att komma på någon. Men paket innehöll bara hårda klappar.

Nu är jag hemma från julresan till fastlandet och har äntligen hjärnan i behåll igen!

Tusen tusen tack snälla rara tomten för de fantastiska klapparna - uggleströarna är så otroligt fina att jag döööööör lite! <3

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 877
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 085
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 479
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 596
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar