Snurrfian
Moderator
Det var inga problem alls, allt fungerade som vanligt!Hur gick det för alla med frakten? Jag fick börja om några gånger för att det inte hamnade i varukorgen men när det väl fungerade så gick det bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inga problem alls, allt fungerade som vanligt!Hur gick det för alla med frakten? Jag fick börja om några gånger för att det inte hamnade i varukorgen men när det väl fungerade så gick det bra.
Inga problem här, både beställning och inlämning gick himla smidigtHur gick det för alla med frakten? Jag fick börja om några gånger för att det inte hamnade i varukorgen men när det väl fungerade så gick det bra.
Hur gick det för alla med frakten? Jag fick börja om några gånger för att det inte hamnade i varukorgen men när det väl fungerade så gick det bra.
Ska man behöva vänta ända till på lördag?!@cili: Jag är inte på hemmaplan ännu så jag har lite dålig koll på brevlådan
Hur var det nu, visst öppnar vi på lördag?
Ska man behöva vänta ända till på lördag?!
Då var det nog lika bra att det inte dök upp idag, för jag lär ju behöva låsa in det i en mörk vrå som vaktas av tre spindlar för att kunna ge fan (nåväl, riktigt så illa är det nog inte, men nästan).
Som sagt, paketen SKA skickas spårbart. Vilket postombud som helst kan hjälpa till med den tjänsten om man inte lyckas själv hemma.Uruselt så jag har bett boss-haren att meddela om inte paketet kommer fram senast imorgon, det är skickat.
Som sagt, paketen SKA skickas spårbart. Vilket postombud som helst kan hjälpa till med den tjänsten om man inte lyckas själv hemma.
Det krånglade först med varukorgen som @Malin_L sa men efter ett tag funkade det.
Själv lovar jag mig själv att jag kommande paketbyten ska lära mig slå in paket fint
Har inte heller fått något paket eller meddelande om att det är på g Men är ju tre dagar kvar som posten delas ut på.