Secret EasterBunny - 2017

Jo jag höll inte på få ut kopia på kolli-nr då postkassörskan var något skärrad pga terrordådet

Nu borde väl fler ha fått sina paket och kunna ansluta sig till listan?
Här har det dock varken kommit avi eller paket. Däremot ett stort paket som jag först trodde var från min hare, men som sen visade sig vara ett ebayköp som jag nästan hunnit glömma bort, inte fy skam det heller :D

Hämtar fram listan från förra sidan:
Vi som fått paket:
1. GardenAngel
2. Fraggel_tess
3. bitta

Totalt ska det bli 15 namn där

@cili: Jag är inte på hemmaplan ännu så jag har lite dålig koll på brevlådan ;) :D

Hur var det nu, visst öppnar vi på lördag? :)
Ska man behöva vänta ända till på lördag?! :eek:
Då var det nog lika bra att det inte dök upp idag, för jag lär ju behöva låsa in det i en mörk vrå som vaktas av tre spindlar för att kunna ge fan (nåväl, riktigt så illa är det nog inte, men nästan).

Själv lovar jag mig själv att jag kommande paketbyten ska lära mig slå in paket fint :cool:
Har inte heller fått något paket eller meddelande om att det är på g :) Men är ju tre dagar kvar som posten delas ut på.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 456
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 053
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 420
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 567
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar