Secret EasterBunny - 2017

13 av 15 kollinummer har nu inkommit till mig. Ett paket har skickats icke spårbart och det andra..?

Tack till er som skött detta fläckfritt och utan tjat och pekpinnar! :heart (Gäller även er som fått iväg era paket lite sent förstås!)

Ja postens oförutsägbarhet förhöjer ju spänningen. Den expedit jag fick var mer än lovligt förvirrad.
-Hej, jag vill skicka lite grejer spårbart. Vad kan jag använda för förpackning?
-Ehhh
Sen tog det 10 minuter att få iväg det. Hon trodde jag ville ha prisuppgift och tänkte skicka någon annan dag. Att jag skulle göra ett eget paket. Jag fick säga tydligt; -Jag ska skicka nu! Jag fick fråga tre gånger om jag skulle betala då hon stod och stirrade och såg ut som hon väntade sig något av mig, när jag väl skulle betala så sa hon inget iallafall.

Ja postens oförutsägbarhet förhöjer ju spänningen. Den expedit jag fick var mer än lovligt förvirrad.
-Hej, jag vill skicka lite grejer spårbart. Vad kan jag använda för förpackning?
-Ehhh
Sen tog det 10 minuter att få iväg det. Hon trodde jag ville ha prisuppgift och tänkte skicka någon annan dag. Att jag skulle göra ett eget paket. Jag fick säga tydligt; -Jag ska skicka nu! Jag fick fråga tre gånger om jag skulle betala då hon stod och stirrade och såg ut som hon väntade sig något av mig, när jag väl skulle betala så sa hon inget iallafall.

:rofl:

A9FBBBCE-98D6-404F-9E07-DA1E0F419BB0_zpskpxuepfa.jpg
Alltså jag tror jag vet vem som är secret Bunny efter lite stalking men får liksom inte ihop det med ledtråden :confused:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 462
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 053
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 434
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 567
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar