SD nu NÄST Störrrsta Partiet Del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kvinna anställd på Migrationsverket greps i september i Nederländerna misstänkt för människosmuggling. Hon är nu avstängd från arbetet medan brottsmisstankarna utreds.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/anstalld-utreds-for-manniskosmuggling/
Tyskland har även startat en process mot en Österrisk bussförare. Han skulle köra en buss flyktingar från den österrikisk/slovenska gränsen till den tyska. Men körde fel och körde oavsiktligt direkt in i Tyskland via småvägar....

Det är en lite udda defenition av integrering, Manchesters China town skulle alltså vara ett bevis på integrering???
Det finns fungerande etniska enklaver i både GB och USA.
Jag talar inte om assimilering utan integrering. Det innebär ju att man fortfarande är Muslim, Jude eller Katolik i en övervägande protestantisk stad. Man behåller de etniska traditionerna samtidigt som man följer landets lagar och bidrar genom arbete och skatteintäkter.
Att sedan ett getto (är väl en korrekt beskrivning) kan öppna möjligheter för en svart ekonomi är en annan femma.

Tja, vi kan ju ta Singapore? Kinseser, malayer, indier.

(ja det är odemokratiskt och har löjliga förbud)

Mycket kraftfulla offentliga investeringar, särskilt på boststäder.
Ja undantag för regeln finns ju alltid. Men kollar man inom EU, USA, Kanada, Australien, länder som mer liknar de förutsättningar som finns i Sverige så hittar du just det jag beskriver .

Mer hånretorik från SD-sidan, precis vad tråden behövde.
Om fakta är "hånretorik" så ok då.
Men det problematiska är ju att det stämmer. Vietnameser har lättare att integrera sig i ett västeuropeisk samhälle än vad människor från Mellanöstern eller Nordafrika har. Om det beror på den politiska situationen eller de traditioner man för med sig hemifrån förtäljer inte historien.
Det avviker från den historiska bilden eftersom då stod just Mellanöstern för bildning, kultur och lyckade kontakter över både fysiska gränser o kulturella gränder. (är det påståendet också "hånretorik"?

Om en timma ska "migrantlägret" i Malmö vara tömt. Men redan nu samlas vänsterextremisterna vid lägret för att sabotera polisens arbete. Skamligt är bara förnamnet. :yuck:

Absolut. En nyttig SD-idot karatkeriseras genom att framföra SD-s så kallade fakta och debattera ur SD-s perspektiv.

Expressens ledarredaktion kallar nu det ett enkelt val att "..bland annat att se till att Sverige upphör att vara en magnet för ensamkommande minderåriga i Europa. Men även det övriga asylmottagandet skulle behöva komma ner i nivå med våra grannländers."

Har Expressen blivit nyttiga SD-idioter nu också?

Expressens ledarredaktion kallar nu det ett enkelt val att "..bland annat att se till att Sverige upphör att vara en magnet för ensamkommande minderåriga i Europa. Men även det övriga asylmottagandet skulle behöva komma ner i nivå med våra grannländers."

Den som inte vill förstå kommer inte att första.

Tja, vi satsar pengar på Visit Sweden för att marknadsföra Sverige som ett bra land.

Ska vi nu satsa på "Roast: Sweden" på storbildsskärm och dystopiska affischer i krigszon med lidande svenskar som missar bussen till jobbet? Eller tappar matkasse?

Tja, vi satsar pengar på Visit Sweden för att marknadsföra Sverige som ett bra land.

Ska vi nu satsa på "Roast: Sweden" på storbildsskärm och dystopiska affischer i krigszon med lidande svenskar som missar bussen till jobbet? Eller tappar matkasse?

Jag vet inte riktigt hur rassenasse-expressen har tänkt faktiskt.

Idag hände det som man ofta tänker bara drabbar andra.
En rasist, och SD-sympatisör, som önskade att jag skulle bli våldtagen och sedan hängd tillsammans med resten av min familj på grund av mina antirasistiska åsikter.

Att sådana här människor faktiskt existerar, och till slut drabbar mig, gör mig mållös.

Idag hände det som man ofta tänker bara drabbar andra.
En rasist, och SD-sympatisör, som önskade att jag skulle bli våldtagen och sedan hängd tillsammans med resten av min familj på grund av mina antirasistiska åsikter.

Att sådana här människor faktiskt existerar, och till slut drabbar mig, gör mig mållös.
Välkommen i gänget, jag blev mordhotat av en högre representant för kommunisterna. När jag vägrade utföra jobb gratis eller mot DDR valuta.
Som tur var hade jag både möjlighet och säkerhet att "flipp him the bird" Packa mina grejor och återvända till väst.

Så packet finns både till höger och vänster.

Välkommen i gänget, jag blev mordhotat av en högre representant för kommunisterna. När jag vägrade utföra jobb gratis eller mot DDR valuta.
Som tur var hade jag både möjlighet och säkerhet att "flipp him the bird" Packa mina grejor och återvända till väst.

Så packet finns både till höger och vänster.

I Sverige går det inte att jämföra vänsterextremister och högerextremister på det sätt. Högern är de som står för de mord som skett i modern tid i Sverige på grund av politisk extremism. De står också för en högre andel misshandelsfall.

"Pack finns i båda lägren", visst, men förminska inte högerpackets förmåga att gå över gränsen.

I Sverige går det inte att jämföra vänsterextremister och högerextremister på det sätt. Högern är de som står för de mord som skett i modern tid i Sverige på grund av politisk extremism. De står också för en högre andel misshandelsfall.

"Pack finns i båda lägren", visst, men förminska inte högerpackets förmåga att gå över gränsen.
Frågan är om vågen inte väger jämt när man väger in mordbrand, allmän förstörelse etc. OBS endast fastställda fall.
Och hur många av morden är verkligen organiserade mord och inte fyllerimord som en eller flera stollar utför. Ta exemplet Trollhättan, Det betraktas ju som ett mord utfört av högerextrema. I mina ögon är det ett dåd utfört av en person med högerextrema åsikter. Men vad jag vet så var han inte involverad i någon grupp eller rörelse.

Enligt Säpo och forskare har du iaf helfel. Enligt dem är det vänstermänniskorna som står för våldet i mycket högre omfattning.
http://www.sydsvenskan.se/sverige/storsta-hotet-kommer-fran-vanster/
http://www.svd.se/forskare-varnar-for-vanstervald

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
13 021
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Relationer och är på väg att bli näst störrsta partiet i Sverige. I senaste Yougov tilldelas SD hela 19% och nu är det hausse på SD. Å det som är...
107 108 109
Svar
2 178
· Visningar
89 412
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar