Gammeln
Trådstartare
LBB har haft rätt och du har haft fel. Det är facit. Jag och några till har sagt att detta invällande av asyler inte är hållbart och att det kostar ofantliga summor, fantasi summor helt enkelt. Vilka är det som får stå för den notanNej, LBB har dragit helt fel slutsatser av det han framfört om du frågar mig - så det kan väl knappast kallas att ha rätt? Rätt eller fel beror ju på vart man vill.
Det är väl ingen som någonsin har påstått att Sverige har haft, har eller kan skapa en oändlig kapacitet att ta emot flyktingar vilket jag antar är det du tycker att LBB får rätt i? Annars vill jag ha källa på det också.
.......till en början. Jo det är dom svagaste här i landet dom som är sjuka och dom som behöver assistans. Dessutom erkänner regeringen att det inte är hållbart. Varför visste vi långt innan regeringen att detta inte är hållbart. Jo för vi lever i verkligheten . Man behöver inte ha en fet lön som Lövet har för att komma på det. Det måste vara ytterst frapperade för en regering, speciellt med en lågutbildad statsminister, att bli avklädd på detta sätt