SD nu NÄST Störrrsta Partiet Del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dagens riksdag är det bara SD som inte ställer upp på en välbalanserad, nyanserad och humanistisk migrationspolitik.
I dagens riksdag är det bara SD som inte ställer upp på en välbalanserad, nyanserad och humanistisk migrationspolitik.
Men du skrev ju att rasistiska partier inte omfattas. Partier är fler än ett. Så vilka är det mer än SD i Riksdagen då som inte omfattas och som enligt dig är rasistiskt

I dagens riksdag är det SD.
Skulle det funnits ännu fler idioter med annan rasistflagga så hade de också omfattats.
Då ska jag hjälpa dig eftersom du tydligen inte vet vilka som skapade DÖ. Det var regeringen S+MP + Alliansen. Vilka partier blir då kvar? Du har nämnt SD. Vilket parti blir då kvar?

Jag skulle gissa att V inte är med i DÖ med anledning av att det hade varit svårt att få med moderaterna om V var med, de står långt ifrån varandra och i överenskommelsen var moderaterna viktigare att få med eftersom de är så stora.

Det här är ju bara löjligt, det har ingen påstått. Att inte SD omfattas för att de är rasistiska betyder inte att anledningen till att V inte är med är samma.
Nekar du till att sjoberga skrev att rasistiska partier inte omfattas och att DÖ gäller enbart i Riksdagen. Sjoberga gjorde bort sig helt enkelt :laugh:

Det här är ju bara löjligt, det har ingen påstått. Att inte SD omfattas för att de är rasistiska betyder inte att anledningen till att V inte är med är samma.
Å så försökte sjoberga att sopa det hela under mattan med att tro att jag och alla andra här skulle gå på att Svp skulle sitta i Riksdagen och på nått vis få till att DÖ inte skulle gälla Svp. Svp som inte ens existerar som parti det är ju upplöst för länge sedan :laugh::laugh::laugh:

Nekar du till att sjoberga skrev att rasistiska partier inte omfattas och att DÖ gäller enbart i Riksdagen. Sjoberga gjorde bort sig helt enkelt :laugh:

Jag förstår inte hur du menar att det gör att @sjoberga räknar V som rasistiskt? Att rasistiska partier inte omfattas innebär väl inte att V är rasistiskt för att det inte heller omfattas? Eller hur menar du?

Jag förstår inte hur du menar att det gör att @sjoberga räknar V som rasistiskt? Att rasistiska partier inte omfattas innebär väl inte att V är rasistiskt för att det inte heller omfattas? Eller hur menar du?
Den ska sjoberga svara på vilka rasistiska partier som sitter i Riksdagen och inte omfattas av DÖ

Å så försökte sjoberga att sopa det hela under mattan med att tro att jag och alla andra här skulle gå på att Svp skulle sitta i Riksdagen och på nått vis få till att DÖ inte skulle gälla Svp. Svp som inte ens existerar som parti det är ju upplöst för länge sedan :laugh::laugh::laugh:

Jag tolkade det som att om det kommer in ett nytt rasistiskt parti i riksdagen nästa val så omfattas såklart heller inte de av DÖ

Den ska sjoberga svara på vilka rasistiska partier som sitter i Riksdagen och inte omfattas av DÖ

Det är ju SD. Som redan sagts. Sedan finns det ett ickerasistiskt parti som sitter i riksdagen och inte omfattas av DÖ, det är V. Jag har svårt att se vad problemet är. Var det någon som sa att det endast är rasistiska partier som inte omfattas? För det missade jag i så fall.

Herr @Gammeln. Förtydligande för den som inte vill förstå; rasistiska partier som SD kommer aldrig någonsin ifråga för att omfattas av DÖ. Därför att hela poängen är att kunna styra landet OCH föra en modern, välbalanserad, nyanserad, framgångsrik och humanistisk flyktingpolitik som är en förebild för hela världen. Om man inte ställer upp på det så är man inte tänkbar.

Herr @Gammeln. Förtydligande för den som inte vill förstå; rasistiska partier som SD kommer aldrig någonsin ifråga för att omfattas av DÖ. Därför att hela poängen är att kunna styra landet OCH föra en modern, välbalanserad, nyanserad, framgångsrik och humanistisk flyktingpolitik som är en förebild för hela världen. Om man inte ställer upp på det så är man inte tänkbar.

Intentioner spelar ingen roll för vad en överenskommelse faktiskt är. Jag tror knappast DÖ-partierna kommer rösta på SD i vilket fall. Det är bara lite lustigt hur de då tekniskt sätt måste bryta mot deras överenskommelse.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
13 021
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Relationer och är på väg att bli näst störrsta partiet i Sverige. I senaste Yougov tilldelas SD hela 19% och nu är det hausse på SD. Å det som är...
107 108 109
Svar
2 178
· Visningar
89 415
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar