Gammeln
Trådstartare
Det kommer vi att få veta när lagförslagen läggsHur kommer SD gå till väga för att stänga gränserna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer vi att få veta när lagförslagen läggsHur kommer SD gå till väga för att stänga gränserna?
Ja normal vad annars. Nu har vi onormal.Normal?
Det är klart att det redan görs men vi ska göra det ännu mer, betydligt mer.Hjälpa fler på plats i närområdena, jadajada jada, det görs rean, det är ytterst få som tar sig till europa.
Det kommer vi att få veta när lagförslagen läggs
Javisst är det konstigt, när de bara snackar skit om andra och skickligt döljer sin egen agenda
Ja men JK har ju sagt att SD:s propaganda är i sin ordning trots att det kom in 87 anmälningar. Folk vill ju ha yttrandefrihet på sina villkor inte på lagens villkor. Men det är tur vi harJK som håller sig till lagen o inte viker ner sig bara för att det kom in 87 anmälningar mot SD: kampanjYttrandefrihet enligt SD: Vi har rätt att vräka ur oss vilken hatpropagande vi vill.
Att hänga ut anonyma bloggare är jag tveksam till. Men att det skulle ingå i någon "kampanj mot yttrandefriheten" är bara löjligt.
I USA är rätten till anonymitet skyddad under konstitutionen."
Vad som skiljer sig denna gång är att personen såvitt jag vet inte ens har skrivit något olagligt.
Det är precis vad som har hänt. Den enda skillnaden är att missbruket kommer från Expressen och inte ett anonymt nättroll.
I USA är rätten till anonymitet skyddad under konstitutionen.
"
BBC avsöjar ytterligare en Pseudonym
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17134392.ab
JK Rowling...
Ja nu när du säger det så låter det precis som samma sak.
"It has been wonderful to publish without hype or expectation, and pure pleasure to get feedback under a different name," she said in a statement.
Anledningen spelar mindre roll, som SD-s nättroll argumenterar du numera mot bättre vetande vad gäller avslöjandet av pseudoymer både i USA , Storbrittanien och andra länder. Det är alltså fullt lagligt.
Ja nu när du säger det så låter det precis som samma sak.
"It has been wonderful to publish without hype or expectation, and pure pleasure to get feedback under a different name," she said in a statement.
"Jag väljer att skriva under pseudonym. Jag våndas över valet, men jag vet vilka krafter som är i rörelse därute. Jag måste skydda mina barn och barnbarn... Mitt andra skäl att skriva under pseudonym är min vetskap om vad islamistiska extremister och våldsgrupperingar som AFA och Revolutionära Fronten är kapabla till."
Rätten till anonymitet i USA handlar om fall som det med Julia Caesar, där pseudonym-avslöjanden kan leda till att folk inte vågar uttrycka sig och därmed hindrar den öppna marknadsplatsen av idéer. Direkta citat från U.S Supreme Court är inte någon "nät-trollsövertolkning", men de kan inte tolkas helt utan sammanhang.
Nej och tyvärr vet du nog också om det men väljer ändå att sprida löngen:
Men hon själv hängde väl ut åtminstone en journalist med namn och telefonnummer så att han blev dödshotad?