Jag har väl haft rätt precis hela tiden under dom 10år som gått vad det gäller SD frammarsch. Jag fick tom rätt att SD skulle kasta ut Lövets budget och att Jimmie skulle göra comeback. Under de år som gått har de flesta här hela tiden hävdat "det kommer aldrig att ske" o det o det "kommer aldrig att ske". Men allt som jag har sagt har skett hela tiden. Så tro mig det kommer att ske för jag lever i verkligheten o ser o hör vad som pågår i landet. Vi har ju ett förträffligt utbud av media, nyheter, statsvetare, experter och opiniomsbarometrar som mäter temperaturen i landet flera ggr i månaden
Tänk att jag också har haft många rätt om SD under de senaste 20 åren. Vi får kanske snart syna min inställning att SDs maximala potential ligger någonstans kring 20%.
Så tro mig, med den enorma rätt-gissning jag haft om hur SD ska utvecklas, eftersom jag lever i verkligheten och ser och hör vad som pågår i landet. Vi är många som anser att senaste rasistiska stolleprovet snart bör vara förbi i svensk politik.