Det får dom väl fundera på till nästa val.Men varför insåg man inte det då när man gav Söder sitt stöd. Var dom dumma i huvvet eller
Dumma i huvudet eller rasister är mina alternativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får dom väl fundera på till nästa val.Men varför insåg man inte det då när man gav Söder sitt stöd. Var dom dumma i huvvet eller
Japp Söder fick posten trots sandlådenivån hos våra sk.folkvalda. Dessa människor ska vara gräddan av det Sverige har att erbjuda för att styra landet. Man tar sig för pannan.
Och Lars Ohly var en stolt kommunist som hyllade den Sovjetiska samhällsbyggnationen. Var var du när Stalin mördade 40 miljoner sovjeter och oliktänkande? Protester? Varför protesterar du inte mot V (VPK) ?Nej, men en röst på SD är en röst för ett mer rasistiskt Sverige.
En röst på Björn Söder är dock en röst på en homofobisk rasist som hyllar tyska nazister. Så det förstår jag att man vägrar.
Praxis, annars utbryter anarki.Men varför insåg man inte det då när man gav Söder sitt stöd. Var dom dumma i huvvet eller
Nej naturligtvis inte, det var jag som skrev, ställde en fråga, citerade digNu var det ju inte det jag skrev.
Det fanns fler som umgicks med "icke rumsrena "element
Björn Söders lyckligaste dag sen han fick träffa Franz Schönhuber, veteran från Waffen-SS.
Svammel. Den här ordningen kom med Ny Demokrati. Innan dess var praxis att talmannen satt kvar, oavsett valresultat. Om SD verkligen gillade gamla svenska traditoner borde de ju återuppta det.
Nej naturligtvis inte, det var jag som skrev, ställde en fråga, citerade dig
Men eftersom ifrågasättandet inte ens var i linje med vad jag skrev, finner jag det onödigt att kommentera vidare. Det blir onödigt fullt i salen med dessa halmdockor.
Å fy fan. Å sånt vill man haEn rasist som andre vice talman och en man som gillar att sextrakassera kvinnor som talman.
Imponerande.
http://www.expressen.se/nyheter/toppsossen-urban-ahlin-anklagas-for-sextrakasserier/
Är det inte värt det då om man slipper rasismenPraxis, annars utbryter anarki.
Å fy tusan. Vad gjorde dom därDet fanns fler som umgicks med "icke rumsrena "element
Därför att sånt gills inte längre. Det var ju inte i präktiga Sverige juOch Lars Ohly var en stolt kommunist som hyllade den Sovjetiska samhällsbyggnationen. Var var du när Stalin mördade 40 miljoner sovjeter och oliktänkande? Protester? Varför protesterar du inte mot V (VPK) ?
Du skrev "Nej, men en röst på SD är en röst för ett mer rasistiskt Sverige."
Jag frågade "Nu måste jag ställa en enkel fråga, på vilket sätt har en JA-röst på Söder bidragit till ett "mer rasistiskt Sverige"
Du svarade: "Nu var det ju inte det jag skrev."
och så snackar du om halmdockor?
Och Lars Ohly var en stolt kommunist som hyllade den Sovjetiska samhällsbyggnationen. Var var du när Stalin mördade 40 miljoner sovjeter och oliktänkande? Protester? Varför protesterar du inte mot V (VPK) ?
Det fanns fler som umgicks med "icke rumsrena "element