Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

*kl*
Brukar inte låta mina vovvar tugga på pinnar men i bildtagandets anda så fick Kiera komma undan med det, hon såg så rolig ut(som vanligt)!:

21767292.jpg

Gabbi:

21767293.jpg

Senast ändrad av en moderator:

:rofl::rofl:
Hittade en bild som "amarillo" har tagit, kan bara inte missunna er denna stilstudie på Kieras simteknik:
20902229.jpg

Helt allvarligt så älskar hon att bada, bara för tre, fyra dagar sedan så hoppade hon från en brygga för första gången men hennes teknik lämnar en del övrigt att önska:o
Min kompis trodde att hon höll på att drunkna:D:rofl:

Åh, vilka underbara schäferbilder ni har lagt ut. Jag bara älskar den här tråden. Litet bidrag då...

Ylex och Iza pausar på promenaden.
picture.aspx

Iza och spanielkillen Dajm myser i soffan en fredagskväll
picture.aspx

Dea är pinnfantast, hittar dem överallt!
picture.aspx

Är man en smart springer spaniel överlåter man åt schäfer utan självbevarelsedrift -f-låt MED BRA DÅDKRAFT - att apportera vattendummies som blåst ut för långt...
picture.aspx

Gjorde inlägget av misstag, får komplettera med en bild lite senare.

Min hund är bara 50 % schäfer, men jag hoppas han får vara med i rampljuset en stund iallafall ;)

Bosco heter han, och är världens goaste vovve!

Bosco2.jpg

IMAG1581-1.jpg

IMAG1611.jpg

IMAG1472.jpg

IMAG1620.jpg

ursäkta för bildbomb :angel:

Min är inte blandras med schäfer, men jag får höra det varje dag.
Vi var ute och tränade igår varav ett par går förbi.
Mannen: En schäfer!

Kvinnan: Snarare en blandras med schäfer i!

:rofl:

Här är snuttan iaf, från i helgen när vi var och besökte TwiggyM och hennes syster Tarantino på landet. TwiggyM har fotat.

Grima_mulen.jpg

Varför lägga in på nån blandras håll åtminstonde denna tråd ren från då det står Schäferbilder din är ingen Schäfer hur mycket du än drömmer om det.

Varför lägga in på nån blandras håll åtminstonde denna tråd ren från då det står Schäferbilder din är ingen Schäfer hur mycket du än drömmer om det.

Aj,då en blandras bland dom fina schäfrarna!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 173
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
551
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka