Sälja hästen?

Sv: Sälja hästen?

Haha!Som vanligt är jag för snabb att svara!Läser frågan/svarar, innan jag läser tråden!

Bra att det löst sig iallfall!/Tolly :rofl:

Jag tycker att det är kvalificerat skitsnack att man skall härda ut och ta hjälp av en tränare när man inte klarar av eller ens gillar sin häst. Jag har sagt det förrut och jag säger det igen. Det finns så många underbara hästar i världen, varför lägga ner tid på dom dåliga.

Vet precis hur du känner..eller?
När jag köpte min häst för 2 år sedan så funkade det inte klockrent från början han hade massa hyss för sig å många gånger så stod jag bara å grät för att saker å ting inte funkade. men efter ett halvår så var vi oskiljaktiga å vi fungerar hur bra som hälst ihop nu!! Love Him!! han är mitt hjärtas prins!! :love:

men som andra ger tips här så gör jag det samma!!
Hör efter om någon riktigt hästkunnig person kan hjälpa dig, det gjorde jag å e sååå tacksam!!!

du kan missa en kanon häst!!!!En kompis för livet!!!

Jag sålde min första häst efter att jag ägt henne i 10 månader, jag klarade inte riktigt av henne. Vi matchade inte, hästen jag köpte istället har jag nu haft i över 3 år.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 273
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 881
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 223
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar