5-10 cm nysnö.
Behöver jag säga mer?
Fast det kanske inte är orimligt?
Behöver jag säga mer?
Fast det kanske inte är orimligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
5-10 cm här. Och mer kommer.Hur mycket snö har det kommit? Och i vilken landsdel bor du, ungefär? Vi har ganska kallt här och jag vill inte pulsa i snö i morgon (eller idag kanske) när jag ska på hundpromenad.
Ja! Om det är bara en tanke, varför framför man då åsikten? Då är den ju inte bara en tanke längre.Folk som avslutar ett resonemang med "bara en tanke". Jag vet inte varför jag stör mig orimligt på det men det är oftast inte särskilt slipade resonemang och de verkar så nedvärderande mot andra, som om de är den enda som någonsin tänkt något så smart.
Kan även ha att göra med att de två senaste sådana jag läste var av inte-rasist-men stuket.
Fast det måste ju vara väldigt ovanligt med barn under 1 år som börjar på förskola? Jag har jobbat i verksamheten i 10-15 år och aldrig varit med om det.Eller när en ensam förälder ska börja skolan som bara börjar en gång/år eller börja jobba på det nya jobbet som inte kan vänta och att inte ta jobbet innebär arbetslöshet. Det behöver inte tyda på grava brister i hemmet att någon under året går på förskolan.
Trodde det bara var minAtt min googleapp aldrig tar första bokstaven och jag måste skriva om! Typ om jag ska googla "häst" så blir det "äst" osv![]()
Och här.Samma här.
Fast det måste ju vara väldigt ovanligt med barn under 1 år som börjar på förskola? Jag har jobbat i verksamheten i 10-15 år och aldrig varit med om det.
För övrigt - och för att bidra till diskussionen om små barn i förskola - så kan jag ju tillägga att det finns både fördelar och nackdelar med att börja i förskolan som 1-åring.
http://forskolan.se/sma-barn-far-illa-i-forskolan/
Ögoninflammation, vad ska man ha det för? Det är bara onödigt! Onödigt är det och ont gör det!Jag har ögoninflammation, så j...la störigt!
Det känns verkligen hela tiden och geggigt och äckligt blir det.
Störtlöjlig sjukdom!