Om det står 7 dagar i den skrivna orderspecen så är det det som gäller, säg till deras kundtjänst att dom vackert får skicka en ny! Blir så fantastiskt jätteirriterad på företag som säger en sak och sen bara gör nåt helt annat så ska man fatta det telepatisk!! Plus att man alltid ska behöve ringa 34 samtal stå i 18 timmar telefonkö för att nån ska tala om att nä men det borde dom sagt när du pratade med dom... Jaha men om dom inte gjorde det då?!Blev idag orimligt jäkla arg över att ordern på min nya telefon som jag beställt hade annullerats bara för att jag var tvungen att hämta ut den inom 48h när jag ville flytta över mitt befintliga nummer. Särskilt eftersom det stod inom 7 dagar i orderspecen och det var vad de sa på Comviqs kundtjänst när jag beställde telefonen Blev ÄNNU mer förbannad över att jag dessutom var tvungen att stå i kö och se vart min telefon fanns hos alla Pressbyråns på centralstationen i Göteborg (vet ni hur många det finns?! FEM STYCKEN!), för att efter en halvtimme få kontakt med Comvig och inse att dom annullerat ordern.
Gah!
Och nu blev jag lika förbannad över det igen, suck.
Eller som på jobbet; beställde hämtning av 4 kartonger till i fredags. Dom måste stå i butiken då dom inte vill hämta på lagret, ingen kommer fredag så på måndag när jag kommer är dom kvar. Ringer och får svaret:
"men det står lastat i vårt system"
Jag: jamen det är dom inte
"är du säker på det?"
-ja jag står och tittar på dom...
"jaha så du är säker på att dom inte hämtat dom"
-..........................
"jag lägger en hämtning till idag"
-så dom kommer helt klart idag?
"ja absolut!"
Jag kommer idag och vad står kvar i butiken? Kartongerna.... Ringer igen:
"Men det står lastat i vårt system"
-ja det gjorde det igår med men ni lovade komma igår och hämta dom
"Så du är säker på att dom inte hämtat dom?"
-Ja..... jag står och tittar på dom satans kartongerna precis som jag gjorde igår och i fredags....
"Ja, ja bokar en hämtning till imorn"
Får väl se om dom kommer annars kommer jag implodera. Det är inte hjärnkirurgi, ni ska hämta 4 kartonger!