Jag sa inget om att han betett sig illa. Bara frågade hur han haft det under dessa veckor och försökte luska i hur han mådde. Enligt honom fick han ligga still vid en hamn… ååååkej- med noll tid att säga nåt då?
bara några mil från mig. Men när jag undrade om jag skulle kika ut till honom var det ju tvärstopp. Nåt skumt är det.
Nej, han hade nog inte gillat att jag sagt stopp. Eller så hade han inte brytt sig? Kan man strunta i att öppna meddelanden på drygt 2 veckor fast man skrev att ”vi hörs senare” är det nåt riktigt fel.
Han mådde dessutom bra nu med mindre stress enligt egen utsago.
Vet inte om han bara ville socialsnacka bort lite tid eller vad han ville. Om han är så introvert att han måste stänga av alla social media i veckor. Men då undrar man ju varför han inte kan säga det i så fall? Som jag ju bad om.
Ingenting går ihop gällande den människan, verkligen ingenting. Förutom det är han sjukt paranoid. Både gällande mig och andra. Han hade nåt ex som hörde av sig många månader efter hon gjort slut och frågade hur det var och saknade honom. Hans tolkning var att ”hon hade kontrollbehov”. Finns massa såna där skumma saker att ta på. Var och en kanske inte så farliga, men sammanslaget