Tack för att du förstår
Ja till sist förstod vi visst varandra.
Nej, jag behöver inte bevisa nåt. Det viktigaste är hur det känns FÖR MIG. Inte om jag ghostar/blockar/skriver nåt avslutande Mail.
Nej, vad han gör inte gör berör mig inte alls på samma sätt efter igår. Snarare framstod han som en enormt egoistisk och omogen person med noll social förmåga att sätta sig in i andras perspektiv.
Bla tyckte han det var fullt normalt att man försvann 2 veckor ibland, det var bara Jag som var för knuten till honom som inte fattade det… bla. Tror FÅ tyckt det varit okej i en relation där man innan hörts många många gånger om dagen. Att man tar ”2 veckors paus utan att säga nåt”- i såna fall får ju liksom relationen sett ut så innan.
Sen tror jag att många kanske släppt där och insett att ”det där köper inte jag-tack och hej”. Jag satt ju istället och trodde på honom, ursäktade och försvarade. Kanske för att jag så gärna ville, kanske för att jag inte ville se hur han egentligen var. Samma person hade skrivit till mig gång på gång att såhär gör man aldrig, det är såååå fegt och dåligt att göra så, då har man massa diagnoser och är helt sjuk i huvudet. Jag fick faktiskt frågat hur han tänkte kring det där
såna saker.
Hur som helst, jag känner mig ganska klar. Och jag känner att jag tagit in vad han är för person efter jag fick mina svar. Ingen person jag känner att jag vill ha i mitt liv.