Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte överskattat att läsa? Bättre att leva ut det i en ulvlek direkt
Blir jag för avskräckt får jag väl läsa isfolket böckerna istället
Låter som böckerna passar mig om det är snusk inblandat
Trodde alla visste att Sagan om Isfolket var tantsnusk.
Jag kom precis ihåg att min väninna faktiskt läste typ en halv bok högt för mig för en herrans massa år sen...
Nåja, till skillnad från den dåliga ursäkten till litterärt verk kallat "50 shades of grey", så har ju Sagan om Isfolket i alla fall en hyfsad handling om jag minns rätt.
Jaja, "väninna" ja...
Jag har inte läst 50 Shades så jag kan inte jämföra. Men det är ju en hel del böcker (strax under 50?) och som jag minns det finns det några riktigt usla med också (de flesta är bara "ganska dåliga om man tänker för mycket" - vilket man ju ska låta bli ), men du får läsa serien och jämföra helt enkelt!
Finns förresten böckerna att få tag på fortfarande? För de lär knappast finnas på biblioteket.
Är det inte överskattat att läsa? Bättre att leva ut det i en ulvlek direkt
Min mamma har också böckerna. Så det kanske är i den generationens bokhyllor man ska leta?
Min mamma har också böckerna. Så det kanske är i den generationens bokhyllor man ska leta?
Finns förresten böckerna att få tag på fortfarande? För de lär knappast finnas på biblioteket.
Wait what, är det 47 böcker????!?!??!
Wait what, är det 47 böcker????!?!??!
Men finns det inte en (eller många) fortsättning på isfolket? Det borde vara hur mycket böcker som helst!
Det avslöjade också LLs ålder med tanke på hur lång det måste ha tagit för att läsa dom
Men finns det inte en (eller många) fortsättning på isfolket? Det borde vara hur mycket böcker som helst!
Det avslöjade också LLs ålder med tanke på hur lång det måste ha tagit för att läsa dom
Som sagt, en bok om dan skulle jag tro... Tung läsning, it is not...
Hmmm, fick helt plötsligt ett väldigt behov av att slänga in någon form av twist....
Lyckades faktiskt bränna igenom hela serien på lite över en vecka för några regniga somrar sedan, så om jag har tråkigt kan jag lätt plöja 5-6 böcker per dag.. (vissa böcker är ju så erbarmligt dåliga också så dem läser man inte särskilt noga...)